Lisäravinteita työpäivää varten?

No niin. Vuosi taas kulunut, ja löysäillessä. Niin se lopahti taas se innostus.

Nyt aloitin kuitenkin fyysisesti melko raskaan duunin, ja kun tien päällä olen suurimman osan päivää, ei tule kunnolla syötyä. Ja vaikka taukoa olisi, ei uppoa tarpeeksi sapuskaa.... ja sitten illalla suurinpiirtein kontaten kotiin.
Huonon kunnon lisäksi selvää ravintovajausta.

Olisko aivan friikkimäistä sekoitella joku palautusjuoma ja pitää sitä putelia autossa. Saisi ainakin tasaisemmin energiaa. Tekeekö KUKAAN tuollaista? :D

Salille en kyllä mene nyt kun pelkän duunin takia jo piipussa :wanha:

Pidän duunissa aina mukana jonkun purkin prodea. Jos kiire ja ei kerkiä syömään niin ei muuta kuin prodet naamaan ja ei mene kroppa aivan tyhjäksi.
Myös olen tässä viimeaikoina pitänyt sellaista hedelmä,maito,kuitu,prode pirtelöä ihan ruokana mukana duunissa. On paljon helpompi tempaista se ja saada kunnolla kaloroeita kuin yrittää kiireessä mussuttaa jotain muuta evästä. Samoin jos ei vaikka maistu niin silti uppoaa paremmin.
Palkkaria en nyt ihan ottaisi mukaan vaan jotain hitaampaa prodea ja hiilaria.

Itse olen opiskelun ohella lähes joka ilta töissä ~4h, ja puolivälissä heitän naamariin fastin profx-patukan. Kerrassaan näppärä eväs.

stressiheikki sanoi:
No niin. Vuosi taas kulunut, ja löysäillessä. Niin se lopahti taas se innostus.

Nyt aloitin kuitenkin fyysisesti melko raskaan duunin, ja kun tien päällä olen suurimman osan päivää, ei tule kunnolla syötyä. Ja vaikka taukoa olisi, ei uppoa tarpeeksi sapuskaa.... ja sitten illalla suurinpiirtein kontaten kotiin.
Huonon kunnon lisäksi selvää ravintovajausta.

Olisko aivan friikkimäistä sekoitella joku palautusjuoma ja pitää sitä putelia autossa. Saisi ainakin tasaisemmin energiaa. Tekeekö KUKAAN tuollaista? :D

Salille en kyllä mene nyt kun pelkän duunin takia jo piipussa :wanha:

KYLMÄLAUKUSSA kulkee valmiiksi kokatut KOKO PÄIVÄLLE OMAT safkat

Mulla on puolivälissä työpäivää ihan duunipaikan lounas. Eli tavallista kotiruokaa saa mahan täydeltä. Tämän lisäksi on aamutauolla ja iltapäivän tauolle tehtynä aina protudrinkki öljyllä höystettynä. Nuo on nopeet vetästä naamaan kiireessäkin.

Ite oon yleensä töissä 8-16, joten tuossa 11 maissa lämmin ruoka, 14 rahka ja 15 hidasvaikutteinen prodedrinkki. Salille sitten klo 16.05. Tuo prodedrinkki on ollut osana työpäivää jo toistavuotta ja on kätevä. Rahatilanne kun sallii niin aion ostaa laatikollisen patukoita töihin, joten kiireisenä päivänä voi vielä semmoisen tarvittaessa ottaa.

Kuinkahan täyttäviä ne on... Noh, nälkä saakin vähän olla kunhan ei aliravitsemus.

Sittenhän huomaan. Hain vain vahvistusta etten ole aivan sekopää kun suunnittelen mokomaa :D :thumbs:

Työpaikan lounaan lisäksi tulee vedettyä lisäksi aamukahvilla jonkinlainen kinkkuleipä, jossain välissä purkki tonnikalaa ruisleivän kera, maitoa ja iltapäivällä Ehrmanni. Fastin ProFx-patukat on kans välillä mukana kun haluaa oikein herkutella:D Maitoa on näppärä lipittää työn ohessa niin tulee sit protskua tasaisesti...

edit: jos fyysisempää työtä tekee niin kannattaa varmaan sit kiinnittää huomiota myös hiilareihin, että jaksaa sen koko päivän.

Back
Ylös Bottom