Lisäravinteita Shanghaista

Pitäis löytää proteiinia Shanghaista, ku pääs omat Suomesta tuodut loppumaan.
Gymiltä, jossa käyn ei löytynyt eikä paikallisilta voi pahemmin kysellä kun englantia eivät montaakaan sanaa ymmärrä. Kyselin myös ulkomaisilta ihmisiltä salilta, mutta hekään eivät tienneet, koska eivät itse käytä.

Sattuisko sattumoisin joku tältä forumilta tietämään jonkun salin tai kaupan, jossa myydään protskuu tääl päin.

Aika hakuammuntaa tää on, mutt voiha sitä kokeilla. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäis löytää proteiinia Shanghaista, ku pääs omat Suomesta tuodut loppumaan.
Gymiltä, jossa käyn ei löytynyt eikä paikallisilta voi pahemmin kysellä kun englantia eivät montaakaan sanaa ymmärrä. Kyselin myös ulkomaisilta ihmisiltä salilta, mutta hekään eivät tienneet, koska eivät itse käytä.

Sattuisko sattumoisin joku tältä forumilta tietämään jonkun salin tai kaupan, jossa myydään protskuu tääl päin.

Aika hakuammuntaa tää on, mutt voiha sitä kokeilla. :)

Ihan Shanghain ydinkeskustassa törmäsin joskus urheiluvaatelikkeeseen, joka myi myös protskujauhoja. En osaa kyllä parempaa vinkkiä antaa, sen verran iso city kuitenkin kyseessä. Mutta luulisi Shanghaista nyt löytyvän ihan mitä vaan! :D

Heippa, itsekin treenailen Kiinassa ja huomasin, ettei protskujauhoja myydä salin lisäksi missään ainakaan täällä pikkupaikkakunnalla missä asun. Ostin ekan pöntön salilta, mutta hintavertailun jälkeen päädyin tilaamaan seuraavat Bodybuilding.com:ista, siis Jenkeistä. Tilaan tuolta 5 pöntön eriä kerrallaan ja se tulee halvemmaksi kuin ostaa protsku paikan päältä täältä tai Hong Kongista. Samaa suosittelen sulle, jos aiot viipyä maassa pidemmän aikaa. En nyt tietty tiedä Shanghain tilannetta, mutta mitä olen ymmärtänyt on protskujauhot kalliita&harvinaisia koko Aasiassa.

Jeah, Super Brand Mallin punttikselta löyty protskuu.
Suht hintavaa on kyllä,Mutta menkööt. :)
aika harvassa tosiaan näinkin isossa kaupungissa näyttäis olevan lisäravinteet.

Paikalliset muutenki nostelee viiden kilon painoja hikihatussa ja irvistelevät ja pistävät hiuksia kuntoon peilin edessä heh no ei sentään mutt vähän tohon suuntaan. Ja farkut on kätevä salivaate.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom