Lisäravinteita intti ajaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skull
  • Aloitettu Aloitettu
Oon astumassa armeilan leipiin parinviikon päästä ja mieltäni askarruttaa kysymys. Tarkoitus olis jatkaa salillakäyntiä intissäkin, iltasilla ja muutenkin kun on vaan vapaata. Niin mitenkähän on noiden intti sapuskoiden ravintoarvot? En oo koskaan käyttäny lisäravinteita vaan oon pärjäilly ihan vaan syömällä hiilari ja protsku pitoista safkaa. Olisko jo korkee aika aloittaa jauhojen käyttö vai?!? Vinkkejä muutenkin mitä kannattas ostaa luontaistuote kaupasta lisäks! Ja ottakaa huomioon että päivärahoilla ei kummosia juttuja varmaankaan saa. Dänks jo etukäteen:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Skull
Oon astumassa armeilan leipiin parinviikon päästä ja mieltäni askarruttaa kysymys. Tarkoitus olis jatkaa salillakäyntiä intissäkin, iltasilla ja muutenkin kun on vaan vapaata. Niin mitenkähän on noiden intti sapuskoiden ravintoarvot? En oo koskaan käyttäny lisäravinteita vaan oon pärjäilly ihan vaan syömällä hiilari ja protsku pitoista safkaa. Olisko jo korkee aika aloittaa jauhojen käyttö vai?!? Vinkkejä muutenkin mitä kannattas ostaa luontaistuote kaupasta lisäks! Ja ottakaa huomioon että päivärahoilla ei kummosia juttuja varmaankaan saa. Dänks jo etukäteen:thumbs:
Mä suosittelisin jotain laadukasta proteiiniä ja vahvaa monivitamiini lisää ja tarpeen vaatiessa myös maltoa. Kannattaa ostaa etukäteen ja isot määrät, koska intin aikan näihin tuotteisiin tuskin paljoa rahaa löytyy. Osta esim. Wrangen prime whey 81 4kg: pönttö hinta 51€ ja on hyvää ja sekoittuu loistavasti, fastin whey 3 tai dymatizen proteiiniä isot pöntöt ja Sf:n vitamaxia joka on edullista ja riittää pitkään.

Kyllä kannattaa ostaa. Ainakin omasta kokemuksesta sanon, että se intin ruoka on aivan liian pitkälle hiilihydraatti pitoista! Ostat perus heraa ja maltoa. Proteiinidrinkki jonnekkin väliin päivää ja vaikkapa vielä illallakin. Herasta ja maltosta väsäät palautusjuoman treenin jälkeen.
Esim. tuolta voit katsella lisäravinteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom