lisäravinteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ehkä, ehkä ei.. Jos syöt monipuolisesti ja paljon niin ei se haittaa mutta onhan se hyvä palautumisjuoman ottaa treenin jälkeen.. :kippis1:

Ei ole pakko "syyä lisäravintoja" mutta niistä on kiistatta erittäin paljon hyötyä. Ja tulee jopa halvemmaksi ottaa proteiini jostakin perusjauheesta, kun syödä vastaava määrä ruokaa. Ja jos vastaavan määrän ruokaa syö saadakseen saman määrän proteiinia, tulee mukana myös rasvaa, jota et ehkä halua.

Lisäravinteet helpottaa elämää huomattavasti ja edellä tuli muut hyvät perustelut riittävän kattavasti. Eli ota mukaan vain, mutta muista että ne on LISÄravinteita, eli niillä ei ole tarkoitus korvata päivän ruokailuja. Itsellä on päivän aterioista, jos ei pakkaria lasketa, 2 välipalaa protujauhojen ja rypsärin muodossa. Muut 4 ateriaa on tavallista (body)safkaa eri muodoissaan.

terva sanoi:
Palautusjuoman saa aikaan tuolla esimerkkisetillä(malto,hera,creatiini), minkä hinta noin 35€?
Kyllä. Kreatiinikaan ei ole välttämätön palkkarissa. Voi käyttää jos ei oo rahasta pulaa.

Tombster sanoi:
Kyllä. Kreatiinikaan ei ole välttämätön palkkarissa. Voi käyttää jos ei oo rahasta pulaa.
Mutta ei nyt kreatiinikaan nyt niin kallista oo. Amerikan sarjaan tulee krea joka on alle 10 euroa ja siinä on noin 300g, joten ihan suht halpaa kamaa. Mutta kaikki siitä ei saa hyötyä irti.

no kreaa saa ostettua monesta paikasta halvalla, kunhan ettii ne paikat, ja jos rahaa on niin sitä koneeseen vaan. mutta kai sitä vois eka vuoden vetää ilman kreaa, ja sitten ottaa mukaan, näin ainakin suosittelen, että oppii tuntee oman kehonsa ja saa ehkä se plasebon mukaan, jos ei muuta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Krea on aika halpa kuitenkin, sitä kun ei kovin suuria määriä päivässä vedetä. Eli ei pitäisi hinta mikään iso este krean käytölle olla.

Itse otin vasta 2kk sitten palkkarin ja proteiinin käyttöön, eikä tulokset ole noussut yhtään :D paitti aerobinen vähän. Kyllä itse tein kovimman kasvuni alussa rahkalla ja kaurahiutaleilla. Ja lihapullilla.

hekottaja sanoi:
Itse otin vasta 2kk sitten palkkarin ja proteiinin käyttöön, eikä tulokset ole noussut yhtään :D paitti aerobinen vähän. Kyllä itse tein kovimman kasvuni alussa rahkalla ja kaurahiutaleilla. Ja lihapullilla.
Kahdelta kuukaudelta ei voi odottaa paljoakaan, mutta vuodessa huomaat eron paljon paremmin, kannataa mielummin tähdätä pitkällä ajalla, eli katsot tulevaisuuteen noin 5 vuoden päähän.

hekottaja sanoi:

Ei palkkareilla yms olekaan tarkoitus kasvaa jotenkin erikoisen kovaa.Perusruoalla se massa tehdään ja lisäravinteillä täydennetään tätä hommaa, lähinnähän palkkarissa on se idea, että saat nopeasti imeytyvää hiilaria+protskua koneeseen treenin jälkeen, eikä niin, et kehosi joutuu sulattelemaan sen kiinteän sapuskan ensin...olipa sekavaa,vai oliko?

hunter killer sanoi:
Ei palkkareilla yms olekaan tarkoitus kasvaa jotenkin erikoisen kovaa.Perusruoalla se massa tehdään ja lisäravinteillä täydennetään tätä hommaa, lähinnähän palkkarissa on se idea, että saat nopeasti imeytyvää hiilaria+protskua koneeseen treenin jälkeen, eikä niin, et kehosi joutuu sulattelemaan sen kiinteän sapuskan ensin...olipa sekavaa,vai oliko?

Anteeksi sekaannus. En nyt puhu mistään nostotuloksista ja lihaksen kasvusta, vaan nimenomaa palautumisesta. Lihakset ovat aivan yhtä väsyneet ja kipeät kuin silloin kuin en käyttänyt palautumisjuomaa. Miten sitten vaikutus yleensä näkyy, tiedä häntä, mutta minulla ei ole mitään konkreettista tuntunut, enkä enää usko palautumisjuoman pakollisuuteen. En silti itse luovu siitä, sillä jos treenit klo 18 jälkeen, on sitten enää vaikea saada tarpeeksi ravintoa illan aikana ilman juomaa.

Palkkarin tarpeellisuuden huomaa etenkin KOVAN treenin jälkeen.
Ilman palkkaria kun pukuhuoneesta lähtee niin on vasynyt ja voimaton olo koko kotimatkan.
Palkkarin juotua on taas erergisempi ja pirteempi olo. Jaksaa helpommin kävellä kolmanteen kerrokkseen kuin ilman...

Suositut

Back
Ylös Bottom