Musta ku tuntuu että oon ollu jo kauan ylikunnossa
Ruokavaliota luulen että pitäisi lisätä. Lämmin ateria tulee syötyä yleensä vain kerran päivässä ja sekin makarooneja/nuudeleita sekä lihapullia ja välillä pinaattiohukaisia. Toki nyt viimeaikoina kovasti syönyt kanaa ja riisiä.
No laitampa tähän tuon ruokavalionkin. Joka menee suurinpiirtein näin:
Aamupala n.klo 07.00-09.00: purkki maitorahkaa+ananasmurskaa, 4 palaa ruisleipää, 4 siivua juustoa + kevyt leikkelettä, useita kurkkusiivuja, puol litraa omatekoista mehua(ei sokeria)
Ennen treeniä n. klo 12.00-13.00: Purkki maitorahkaa+ananasmurskaa, ja suurin piirtein samat kuin aamiaisessa. Sekä protsku+hiilari juoma n. tuntia ennen treeniä
Tunti-puoltoista treenin jälkeen se lämmin ateria joka on yleensä ollut makarooneja ja lihapullia. Mutta viimeaikoina ollut myös riisiä ja kanaa.
Tunti taas eteenpäin tuosta lämpimästä ateriasta otan joko maitorahkaa ja ananasmurskaa purkki kumpaakin tai pelkkää protsku juomaa(100g, 0,5L)
Sitten onkin illallinen ennen klo 20.00 joka on suurinpiirtein samanlainen kuin aamiainen.
Protskut luulisin laskevani oikein. Laskin että sitä pitäis saada vähintään se 230grammaa päivässä. Tavallaan olen dietillä, joten hiilareita koitan vältellä. Ehkä sen takia tuo ruokailukin on hieman yksipuolista. Aerobista en kovinkaan enää harrasta, eli panostan tuohon voimannostoon.
En tiedä että menikö tää aihe nyt oikeaan osoitteeseen, mutta laitampa sen tähän kun tuntuu asiasta tuntevia olevan liikenteessä
Ja sitten innolla odotan kommentteja mitä pitäisi lisätä / vähentää syömisen suhteen.