Lisäravinteista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Palautusjuoma + monivitamiini. Sitten kun olet laittanut ruokavalion kaikin puolin tip top voit alkaa harkita tarvitsetko jotakin siihen vielä lisäksi.

reiska86 sanoi:
Elikkä yksinkertainen kysysmys: Mitä lisäravinteita aloittelijan kannattaa ostaa?

Monivitamiinivalmiste, esim Vitamax tai vastaava. Tätä otat aamulla ja treenin jälkeen.

Heraproteiinijauho ja Maltodekstriini. Näistä sekoitat palautumisjuoman suhteessa 50/ 50. Palkkari on tärkeä! Vitamiinijauhetta palautumisjuomaan. Jos haluat panostaa enemmin, kuuluvat palkkariin myös glutamiini ja kreatiini.

Kala- tai vehnänalkioöljy. Ruokalusikallinen ennen nukkumaanmenoa.

Hera 80 maustamaton 5kg + kaupan hyllystä panimosokeri. Halpaa ja toimii kuin junan vessa. Jos haluaa jotain erikoista lisäks niin glutamiini tohon avuks.

Jesuiitta sanoi:
Hera 80 maustamaton 5kg + kaupan hyllystä panimosokeri. Halpaa ja toimii kuin junan vessa. Jos haluaa jotain erikoista lisäks niin glutamiini tohon avuks.

Itse laittaisin kyllä ihan maltoa, tulee aika saatanan imelää tuon panimosokerin kanssa.

Ja tuona "erikoisuutena" ennemmin kreatiini kuin glutamiini, tosin molemmat kannattaa ottaa jos mahdollista on. Mutta näen enemmän suoraa hyötyä kreatiinista kuin glutamiinista. Glutamiini ehkä sitten dieetillä hyvä juttu vastustuskyvyn kannalta.

esim Vitamax tai vastaava.
Eikö SF Vitamaxin myynti ole kielletty liian suuren vitamiinikoostumuksen takia just kuukaus sitte?

Timba79 sanoi:
Itse laittaisin kyllä ihan maltoa, tulee aika saatanan imelää tuon panimosokerin kanssa.

Ja tuona "erikoisuutena" ennemmin kreatiini kuin glutamiini, tosin molemmat kannattaa ottaa jos mahdollista on. Mutta näen enemmän suoraa hyötyä kreatiinista kuin glutamiinista. Glutamiini ehkä sitten dieetillä hyvä juttu vastustuskyvyn kannalta.

No malto maksaa puolet enemmän kuin panimo, että kyllä sitä sen verran voi kärsiä maun takia. Sitäpaitsi toi panimosokru peittää hyvin ton heran tottumattomalle ehkä hieman epämiellyttävää makua. Ton spesiaalin kanssa on vähän niin ja näin. Mä laittaisin ennemmin glutamiinia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom