Lisäravinteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArSka87
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs lisäravinteista. Oon alotteleva punttaaja ja tarvisin tietoa noista lisäravinteista.
Mitä kannattas käyttää ja millon ja miten?
protskut ja palautusjuomat...antakaas joku semmonen pikku inffo asioista, että mitä millonki pitäs ottaa. :)

kiitos jo etukäteen

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
palautusjuoma kannattaa ottaaa heti välittömästi treenin jälkee ja osta palautusjuomaksi vaikka Pakkotoisto.comin nettikaupasta Prolabin Pure Wheytä tai N-Largea. eli sekotat vaa noi jauheet veteen ja vedät naamariin! jos rahaa riittää niin osta vielä kreatiiniä ja glutamiinia..jos olen väärässä niin saa korjata ja antaa raippaa! :hyper:

Zone-sarja -42%
Back to basics.
A) riittävästi unta
B) ruokaympyrä kuntoon
C) tasaista treeniä
D) proteiinia jossa eri aminohappoja = imeytyy eri aikaan = palautusjuoma

Myöhemmin sitten kehityksen mukaan muita ravintolisiä

Ja sitä searchia kannattaa käyttää ja FAQ on todella hyvä paikka katsoa. Siellä on linkit valmiina.

Prolabin tuotteita kannattaa käyttää, helvetin hyvänmakuisia.

Prolab N-Large vedetään annostuksen mukaan, joka pakkauksessa lukee. Sekoitetaan muutamaan desiin vettä. Seos vedetään suoraan treenin jälkeen naamariin.

Prolab Pure Whey sitten lisäproteiiniksi täydentämään päivittäisiä proteiinitarpeita.
Evolution Calcium Caseinaten voit sekoittaa Pure Wheyn matkaan hidastamaan imeytymistä.

Sitten nämä kaikki vielä sekaisin hienolla EAS Shakerillä

Kreatiinit tuo vähän lisää poveria treeniin, muttei ole mitenkään "pakollisia" kasvun kannalta. Kreatiineissa ei ole paljoakaan eroja, että melkein mikä vaan käy.

Ja jos vitamiinit loppuu, niin Prolabin Training Paksiä naamariin.

Taidat vielä ehtiä tuohon Prolab-ennakkotilaukseenkin.

PS. Joo, minulla on tylsää. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom