Lisäravinteista

Oon tässä laajentamassa lisäravinteitani ja tällänen olis tuleva tilaus. (Ei puututa merkkeihin täs)
Bcaa kapselit, bcaa jauheena treeniin, tribulus, arginiini, kreatiini ja sit palkkarit ja herat.

Kysymys lähin kuuluu, että tulisko jättää pois arginiini tai tribulus, onks mitää järkee muutenkaan tässä setissä?
Apua, kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tuosta tribuluksesta oo sanottu, että aivan huuhaa paskaa(?) voin olla väärässäkin, mutta näin itse tiedostanu.

BCAA:t kannattaa ottaa jauheena, kapselit on aivan turhia, koska niitä tulisi vetää aivan päättömät määrät.

Eikö tuosta tribuluksesta oo sanottu, että aivan huuhaa paskaa(?) voin olla väärässäkin, mutta näin itse tiedostanu.

BCAA:t kannattaa ottaa jauheena, kapselit on aivan turhia, koska niitä tulisi vetää aivan päättömät määrät.

Bcaa kapselina olis välipäivien aminot. Myös joka aamu yks annos. Treenin aikana sit vaan jauheet.
Täs viestis on pointti just se että jättäis pois just tribuluksen tai arginiini, mieluummin varmaan sit tribulus.
Arginiini aminot toimii hyvin yhteen bcaa:n kanssa.
Enpä tiedä, vähä tä on tällästä spekulointia ilman varsinaista tietoa.

Entäs EAA ja beta-alaniini

Bcaa kapselina olis välipäivien aminot. Myös joka aamu yks annos. Treenin aikana sit vaan jauheet.
Täs viestis on pointti just se että jättäis pois just tribuluksen tai arginiini, mieluummin varmaan sit tribulus.
Arginiini aminot toimii hyvin yhteen bcaa:n kanssa.
Enpä tiedä, vähä tä on tällästä spekulointia ilman varsinaista tietoa.

Entäs EAA ja beta-alaniini[/QUOT

Beta-alaniini mukaan ja tribuluksesta tuskin apua on. EAA turha, kun BCAA mukana tilauksessa...

No lopputulos oli tää,
Bcaa caps, bcaa jauhe, arginiini, kreatiini. Sinkkiä sai kaupanpäälle. Palkkarijauhot ja heravarastot täyteen.
Beta-alaniinii vaikka sitten ens settiin mukaan jos näiden jälkeen tuntee vielä jotain tarvetta.

Kiitos Pod ja Viikinki81

Bcaa kapselina olis välipäivien aminot.

Välipäivinä aminot tulee ruuasta, kuten muinakin päivinä. Oletan toki, että syöt ruokaa...

EAA turha, kun BCAA mukana tilauksessa...

Itseasiassa koko BCAA-käsite on turha, koska EAA-purnukat sisältää kaikki BCAA:t + vielä muut tarpeelliset aminot. More is more.

Ite oisin ottanu tosta kattauksesta vaan kreat ja arginiinin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom