Moi. Minulla on maksakirroosi, lääkitys loppuelämä, Se herättää kysymyksiä esim. testosteronibuustereista ja muista lisäravinteista(joista ihme kyllä koin olevan hyötyä joskus kun purkin koitin, jaksoin enemmän ja sain kyllä tuloksia. En uskonut aluksi edes toimivan, en tiedä mistä johtui). ja sitten siitä paljon kiistellystä Turkesteronesta ja beta-ectysteroideista. Olen jutellut useammankin lääkärin ja kanssa, laskettakoon tässä myös sairaalan fysioterapeutit mukaan aiheesta ja sanoivat, että kunhan otat ne maksalääkkeet ja syöt suht terveellisesti, niin voit elää ihan normaalia elämää pidemmänkin aikaa (siis tilanne ei hyvä koskaan taudin kanssa). Kyseessä voi olla enää noin max 5 vuotta ehkä, tai jopa 40, ei tiedä, olen siis 39 tällä hetkellä. Kysyin proteiinijauheesta ravintoterapeutilta ja muilta, niin sanoivat että laadukas proteiinijauhe on ihan ok, että voit syödä. Lisäravinteista toi "testosteronibuusteri" oli aihe josta ei juuri edes keskustelua ollu, tai oikeastaan saanut aiikaiseksi. Yleinen asenne oli kuitenkin kaikilla, että jos jättäisit väliin kuitenkin, että mikään mikä voi sotkea testosteronitasoja elmistiössä ei yleensä ole katsottu kovin hyväksi maksalle, että ei ole tervettä pidempiaikaista esim. testonkäyttäjää juurikaan osastoilla kauaa oleskellut. Ja etenkin sanoivat että vaikka kyse ei ole ihan oikeasta "apteekkikamatestosteronista", niin kirroosi voi olla ikävä kaveri ko. tuotteiden kanssa. Onko muita joilla kokemusta? Niin ja testautan samalla parin kuukauden päästä lääkärin lähetteellä myös testosteroniarvot, kyseli jo että onko puhti pois yms. ja vastasin että kyllä, ei kulje niinkuin ennen. Tämä tietysti asia erikseen ja siitä ehkä lisää myöhemmin, mutta muita samoja maksan kanssa sairastavia ja treenaavia? Ongelmat, yms, kaikki kokemus on tervetullutta. Kiitti muuten kun pääs forumille niin nopeasti. Jatkot.