Lisäravinteiden syönti kuumeessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu
Kun sairastutte johonkin kuumeeseen + nuha/kurkkukipuun niin vedättekö silloinkin lisäravinteita normaalisti?

Itse pistin kaikki lisäravinteet sun muut ruokatottumukset paussille nyt kun sairastuin. Kyllähän ne alas menis mutta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En usko, että lyhyen ajan takia kannattaa kaikkia juttuja jättää pois.

Tietysti jos vedät älyttömästi safkaa vuorokaudessa, niin kannattaa ehkä tinkiä niistä hiilareista.

Paranemisia :thumbs:

Originally posted by Jimbe
Kun sairastutte johonkin kuumeeseen + nuha/kurkkukipuun niin vedättekö silloinkin lisäravinteita normaalisti?

Minä ainakin syön ihan normaalisti.
Miksi pitäisi olla syömättä?

No, päivittäin en vetele kuin glutaa, kreaa ja vitamiinejä. Nuo tulee otettua kipeänäkin. Satunnaisella iltapalan korvaamisella protskupaukulla ei ole mitään tekemistä pipijen kanssa joten tulee joko vedettyä tai ei. Jos tuntuu siltä että flunssa olisi tuloillaan niin glutaa tulee vedettyä tuplamääriäkin (järkeä? En tiedä. Jouluisen pipiputken jälkeen olen vaihtanut metodin "glutaa palkkarissa" metodiin "glutaa jokapvä" muutenkin). Palautusjuoma jää sairaana luonnollisesti pois kun ei tule tehtyä reenejä joista olisi tarvetta palautua..

Kun itse sairastelee, tulee jätettyä lisäravinteet pois ja keskityttyä siihen että
tulee syötyä ja PALJON.

edit: sitäpaitsi, eihän sairaana oo yleensä mitään muutakaan tekemistä kuin katsoa TV-Shoppia ja syödä.

Itse pistin kaikki lisäravinteet sun muut ruokatottumukset paussille nyt kun sairastuin. Kyllähän ne alas menis mutta..

En tosiaakaan syö lisäravinteita, silloin kun ei tarvii. Säästyy nekin rahat silloin kun on esim.kipeä.

Miksi heikentyä tuplasti?

Itse olin just influenssassa ja viikon oli n. 40 asteen kuume. Ruokahalut oli poissa, mut lisäravinteet (Fast muscle+) meni alas ihan kevyesti. paino putosi vain noin 1-2 kg. ja kun palasin salille, voimat oli ennallaan. Jos olisin kuunnellut omia ruokahalujani, olisin varmasti laihtunut vähintään 5kg ja voimat olisi pudonneet selvästi. En mä tajua, miksi pitäis antaa sairastelun syödä vaivalla ansaitut lihakset pois. Jos mä oisin syönyt, niinku pää sanoi, olisin ehkä juonut vaan mehua ja menettänyt paljon vaivalla hankittuja lihaksia. Ei hitto, kyllä kunnon sairastelu tarpeeksi pahalta tuntuu muutenkin. Ei sen tarvi vielä kaupanpäälle vituttaa menetettyjen lihasten muodossa! T:Alamäet kehityksessä on maailman vittumaisin juttu.

Itsellä putosi tuo voimataso jonkin verran. Johtuu tosin osaksi siitä että teloin viikkoa ennen flunssaan ja kuumeeseen sairastuttua vasemman käden ranteen että ei voi oikein täysiä puristaa ja punnertaa. En syönyt yhtään lisäravinteita vaan ruokaa vaan aika normaalisti ja helvetisti nestettä. Paino tippui 2 kiloo.

Mä olen elänyt muutamaan otteeseen angiinassa tai keuhkoputkentulehduksessa melkein pelkästään proteiinijauholla ja maltolla, kun en ole muuta kyennyt nielemään kurkun tulehduksen takia. Saipahan jotain ravintoa sisään, kun ei perinteiset syömiset oikein luonnistuneet.

Tavallisessa flunsassa olen koittanut aina syödä reippaasti, että parantuminen olisi mahdollisimman nopeaa. Tällöin on kanssa ollut lisäravinteet aktiivisessa käytössä.

Jimbe sanoi:

Itse pistin kaikki lisäravinteet sun muut ruokatottumukset paussille nyt kun sairastuin.

Ei minun mielestä ainakaan pidä syömistä vähentää/huonontaa taudin aikana. Siellähän on täysi tohina päällä ja elimistö ei ainakaan nopeammin puutteessa parane. Itse vedän enemmän ja laadukkaampaa(vihanneksia ja protskua paljon) sapuskaa lisäravinteista tinkimättä, jos ko. taudit saa niskalenkkiin. Ehkä taudit jäisivät kokonaan pois, jos jaksaisi vetää Täydellistä Tautiruokaa myös silloin, kun ei ole sairaana. Jostakin syystä se ei vaan onnistu. Uskon syyn löytyvän siitä, että olen :david:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom