lisäravinteiden päivämääristä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä,noissa purkeissa on noita parasta ennen päivämääriä niin ajattelin vaan ku mulla meni kreatiini vanhaks toissa päivänä niin miten se "vanhuus" vaikuttaa noihin.syöttekö te noita vaikka päivämäärä on jo menny.menettääköhäm ne jotenkin tehojaan tai jotain?

Mie oon ainakin henk.koht. surutta vetäny, käytetäänhän vanhat vehnäjauhotkin :) mutta miten helv. sul on kerinny kreatiini vanhenee, ookko ostanu jonkun 2kg purnukan vai mitä :D

300g purkki ja ohjeiden mukaan oon syöny,sitä mäki ihmettelin.ostin sen pakkiksen kaupasta ja himassa huomasin että hitto sehän menee kuukauden päästä jo vanhaks.

Ettei vaan olis -06 ? Ainaki mun 300g, noin kuukauden vanhassa purkissa on päivämäärä 07.05.06.

Tuskin se mitään haittaa vaikka se oliski 2 päivää vanhaa, vähän aikaa sitten oli topicci jossa mietittiin muistaakseni 1v vanhaa kreatiinia ;) Syö huoletta mutta jos maha menee sekaisin tms, harkitse uudestaan .. :thumbs:

pikkarainen sanoi:
300g purkki ja ohjeiden mukaan oon syöny,sitä mäki ihmettelin.ostin sen pakkiksen kaupasta ja himassa huomasin että hitto sehän menee kuukauden päästä jo vanhaks.

No ei tossa varmaan mitään suurta hätää oo. Jos vedät tankkauksen ja normaalin annostuksen (~5g/vrk), niin käy näin: 7vrkx20g= 140g, 300g-140g=160g, 160g/5=32vrk. Eli koko purkin vetämiseen sulla pitäis mennä about 39vrk, joten ei se krea nyt nyt hirveen vanhaksi voi mennä jos annostuksen mukaan tosiaan otat, etkä mitään 0,005g satseja;)

kohta mulla toi kuuri jokatapauksessa loppuu(vielä tän kuun käytän)sitten pieni tauko ja uutta peliin.hyvin on kyllä painoo tullu ku oin syöny hyvin.jes!

pikkarainen sanoi:
2006 siinä tarkemmin katottuna lukikin :D .en sitä nähny kunnolla ku oli vähän huonosti siinä.mä katoinki että mittä hittoo -05.

No niin, kyllä se siitä ku tarkemmin kahtoo. Pitäiskö sun käydä seuraavaksi lisäravinnekaupan sijasta silmälasikaupassa:D

Ite imeskelin kreatiinia vielä puoli vuotta päiväyksen jälkeen.. :) Oli sellanen 900g laatikko=aivan liikaa, mutta eipä tuo mitään haitannu. Eikö se ole vaan parasta ennen -päiväys niissä, että voi käyttää vielä senkin jälkeen?

Talkkeri sanoi:
Ite imeskelin kreatiinia vielä puoli vuotta päiväyksen jälkeen.. :) Oli sellanen 900g laatikko=aivan liikaa, mutta eipä tuo mitään haitannu. Eikö se ole vaan parasta ennen -päiväys niissä, että voi käyttää vielä senkin jälkeen?

No eiköhän se parasta ennen -päiväys tarkoita, että tosiaan parasta on käyttää tuote ennen sitä päivämäärää, silloin sen tuotteen rakenne on oikeanlainen ja saa varmasti sitä mitä on luvattu, vrt. maito.
Tuota logiikkaahan vois soveltaa esim. STOP-merkkiin: se on vaan parasta pysähtyä ennen -merkki, kyllähän sen jälkeenkin voi pysähtyä :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on tossa 500 g purkki kreaa, parasta ennen 12/2003. Mitä voin sanoa, viime kuurista on aikaa :D

Mites jos on pysähtymisviiva, siinähän sitä vasta kannattaa pysähtyä, ettei kahteen otteeseen tule stoppailtua, eikö? :)

Siivosin kaapin. Mitä löytyi.

Wrangen kreatiini, 500 g. Parasta ennen 10/00. Avaamaton. :david:

(en ole syömässä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom