Lisäravinteiden ja vitamiinien tarkoitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xenaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarvitsisin hieman apua muutamaan kysymykeen. Olen 20-vuotias nainen, pituus 170cm ja paino 55kg. Olen aloittanut salitreenailun hetki sitten ja nyt haluaisin oppia "kaiken mahdollisen" lisäravinteista, vitamiineistä jne. Mitä vitamiineja olisi hyvä syödä päivittäin? ja mitä kaikkia lisäravinteita minun olisi hyvä syödä? ehdottakaa myös ihan merkkejä, jotka sopisivat juuri minulle. Tarkoituksenani on siis kehittää kaikkia kropan lihaksia ja saada lihakset paremmin näkyviin. Myös kunnon kohottaminen olisi tärkeää. Kyselkää jos tarvitte joitakin muuta tietoa, jotta voitte vastata mahdollisimman monipuolisesti!

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne! :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei oo vitamiinit ja lisäravinteet välttämättömiä. Syö monipuolisesti salaattia, kasviksia jne niin ei tarvi välttämättä ostaa mitään lisäksi.

Alottelijat yleensä luulee, että vitamiinit ja lisäravinteet sisältää jotain taikaa, jolla patti kasvaa kuten johtajalla. Oikea ruoka se on kaiken A ja O.

Jos nyt jotain kuitenkin pitää suositella, niin aamuisin jokin monivitamiinitabletti + kalaöljytabletti, palautusjuomaksi hera + malto (+ehkä kreatiini).

Syön kyllä monipuolisesti 6 x päivässä, mutta olen useasti kiireinen ja esim. päivällinen minulla jää melko niukaksi usein. Muutenkin minulta tuntuu, etten "osaa" syödä tarpeeks kerralla, vaikka syönkin usein. Olen lueskellut netistä paljon tähän liittyviä tekstejä ja usea on kehunut kreatiinia, että saa treenistä kaiken irti ja jaksaa paremmin. Mitä kreatiinia suosittelisitte minulle?

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom