lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zacce
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
mulla on tälläiset sekotukset jauheita, jostain fastin lappusesta mainostuksen uhrina luin :nolo:

palautukseen

yksi osa dextro 1
yksi osa malto 6
yksi osa heraa

ja sitten on tällänen

yksi osa heraa
yksi osa maito 90
yksi osa malto 6

eli meneekö tuo nyt ihan päin persettä?
ja sitten toinen kysymys, miten suhteet menee proteiinilla, hiilareilla ja rasvalla?
en ole kauheesti vielä laskenut suhteita tai muutakaan mitä olen syönyt, olen vain kattonut että ruoka aineissa on alta 10% rasvaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no ite käytän semmosta 50/50 suhdetta palkkarissa..joskus jopa enemmän proteiinia..tuosta en osaa sanoa onko mitään hyötyä käyttää kahta eri hiilaria..selviäis varmasti hyvin pelkällä maltollakin/dextrolla. ja tää jälkimmäinen on sitten enempi semmonen välipaladrinksu tai ennen reeniä..ei ehkä ton maitoprotskun takia niin hyvä palautukseen ku pelkkä hera

siis tarkotatko tolla kakkos kysymyksellä suhdetta noin niinku tavallisessa ruokavaliossa?kaloreissa vois olla joku prot 30%, hh 40%, rasva30%. mutta tietysti on olemassa paljon erilaisia vaihtoehtoja kun on paljon näitä vähähiilihydraattisia yms. tätä ravintopuolta ja alottelijoiden osiota selailemalla löytyy kyllä paljon asiaa näistä

sitä toista olenkin juuri ennen treeniä lipitellyt.
palautus huomassa toinen hiilari on nopee ja toinen hidas.. hyödydtä en tiedä.

niin tiedän että löytyy paljon, vähän liiankin paljon.
lähinnä sellaista suhdetta että painoa ei tarvis tulla lisää muussa kuin tietenkin lihaksen muodossa.

sitä toista olenkin juuri ennen treeniä lipitellyt.
palautus huomassa toinen hiilari on nopee ja toinen hidas.. hyödydtä en tiedä.

niin tiedän että löytyy paljon, vähän liiankin paljon.
lähinnä sellaista suhdetta että painoa ei tarvis tulla lisää muussa kuin tietenkin lihaksen muodossa.

no tuota rasvaa kyllä tulee myöskin kun massaa nostetaan.

ei tarvitse ylimääräistä massaa nostaa kun sitä on jo 100kilon edestä :rock:

en sitä rasvaa juurikaan kaipaa mitään ylimääräisiä määriä.

tarkoitus ei ole kehon rakennus vaan ihan tuollainen wannabe mailman vahvinmies

no kokeile sitten tuota prot 30%, hh 40%, r 30%. Sinunkokosella kalorit jonnekkin 3500 ja rupeet seuraamaan että putooko vai nouseeko paino ja senmukaan sitten lisäät tai vähennät..riippuu mitä treenaamiselta haluat. Ja rasvat sitten pääasiassa noista kasvikunnan tuotteista eli rypsi tai oliiviöljyä tms.

kiitos näistä neuvoista. :worship:
lisääkin saa laittaa..

treenamiselta haluan paljon voimaa muusta viis :)
kyllähän ne lihaksetkin saa siinä ohessa kasvaa, muuta itse kehonrakennus ei ole se mitä treenaamisesta haen

Suositut

Back
Ylös Bottom