Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli koko setti ois ostettava.
Aloitteliahan olen, enhän muuten kysyisi tämmöistä kysymysta :rolleyes:
rahalla ei ole niin väliä kunhan saa vaan laadukasta kamaa ja uskoisin että tuolta pakkotoiston verkkokaupasta löytyisi vaan hyvää kamaa :)
olisin kiitollinen jos joku ehtisi väsätä mulle listan johon tulisi kaikki tarpeelliset lisäravinteet :evil:

Kiitoksia paljon

Joo kyllä noilla muuten lähtee. Ainoo on toi ht-r ku mainostavat sitä ainakin vaan tosi isoille kavereille ja ammattilaisille. lieneekö sit vaan paska puhetta?

mokoma sanoi:
Joo kyllä noilla muuten lähtee. Ainoo on toi ht-r ku mainostavat sitä ainakin vaan tosi isoille kavereille ja ammattilaisille. lieneekö sit vaan paska puhetta?
No tuo oli aikaisemminkin aiheena täällä ja toki vain markkinointia.

paljonko tolla setillä ois hintaa ? vaikuttaa todella mielenkiintoselta, nyt kun on kesäduunissa ni on rahaakin hiukan enemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
7 jäljellä. Voin laittaa sulle sivuun yhden jos haluut, ilmoitat sitten vain tilatessa tuosta sivussa olevasta ja muistat huomioida 10€ hinnassa.
Varmaankin tarkoitettiin että kauanko noita syö.

njietro sanoi:
Kauanko noi riittää? Eli kuinka pian tarvii ostaa lisää?
Sehän taas riippuu täysin siitä miten paljon niitä vedetään, eli suhteellista!

Onko tossa jotain järjestystä kuin toi: Mass blast + krea ennen treeniä.
kaikkee muuta sit vaan tasaisesti jaoteltuna päivälle vai?

Käytän hyväksi vanhaa tätä threadiä:

Mulla olisi joku max 130 euroa varattu budjettiin, niin meinasin näillä pärjätä:
1 x Sports Minerals 120kpl
1 x Protein XL 2kg
1 x Leusiini 100kpl
1 x HT-R
EUR109.40

Tarviiko tähän periaatteessa enää mitään muuta, esim Heraa tai Dextroa?

Aikaisemmin käytin vain soija90:stä, dextroosia ja kreaa, nyt on kaikki muut paitsi krea loppu, eli meinaa vähän kiire tulla.

Mike sanoi:
Maltoa kyytiin ja se on siinä. Lisäät sitä treenin kovuudesta riippuen HT-R:n sekaan.

Blasta, kahvi on mun mieleen.
Ei helkatti, jätkä on mr. Flash, heti paikalla!

No ei kait siinä, pistän tilauksen saman tien, ja jään nälkäisenä odottelemaan :D
KIITOS!

ace-oo- sanoi:
Ei helkatti, jätkä on mr. Flash, heti paikalla!

No ei kait siinä, pistän tilauksen saman tien, ja jään nälkäisenä odottelemaan :D
KIITOS!
Siellähän se tilaus mollottaa, huomenna lähtee ja vippaan sua seurantakoodilla, niin saat jo perjantaina haettua paketin.

Mike sanoi:
Siellähän se tilaus mollottaa, huomenna lähtee ja vippaan sua seurantakoodilla, niin saat jo perjantaina haettua paketin.

No minähän jään odottamaan perjantaita kuin pikkupoika jouluaattoa. Taidan heti vetää kaasariin 200g jotain suklaan makuista protskua :D
(tuskin kuiten perjantaina tulee, kun Rovaniemi sentään on kyseessä)

Palautetta: olisi mulla jäänyt tilaamatta kokonaan tavara, mikäli täällä ei olisi näin mahtavaa keskustelupalstaa ja sitä myöten aivan ennennäkemätöntä asiakaspalvelua.

Se on 100% saletti, että ennemmin annan rahat Mikalle, kuin jollekin Citymarketille. Hyvät jatkot sinulle!

BIG ARSKA sanoi:
Onko tossa jotain järjestystä kuin toi: Mass blast + krea ennen treeniä.
kaikkee muuta sit vaan tasaisesti jaoteltuna päivälle vai?

Ei noin, palautusjuomaksi: HT-R tai Mass blast + krea. Eli juodaan TREENIN jälkeen. Sitä leusiinia ennen treeniä.
Vitamiinit, mineraalit ja omegat ottaa oikeastaan ihan millon vain. Proteenia(esim. xl) ottaa vain illalla ennen nukkumaan menoa, välipaloilla jos ei muuten saa tarpeeksi proteiinii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom