Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ironhand
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
voisko joku kokenu vähän ohjastaa, että mikä on paras palautus/voiman ja tai massan lisäys aine, joka soveltuis 3-4 krt. viikossa treenaavalle. Kun noi recot ja musclet (lähinnä fastin en oo muita kokeillu) sun muut tunttu ihan hartsporteilta. Alkaa tuntua, että vaikka kuinka vetää reenin jälkeen niin ei oo mitään vaikutusta.

Mitäs vaikutusta niillä sitten pitäisi olla? :jahas: Ei se palautusjuoma tai proteiinijauhe mitenkään "potki", saatikka sitten rrrrrrrrrrräjäytä lihaksia hurrrrrrrrrjaan kasvuun, vaan toimii osana terveellistä perusruokavaliota.

Reco 2:sta minulla ei ole kokemusta, Muscle +:aa olen yhden pussin syönyt, silloin kun sen nimi oli vielä Viking Power. Mitään pahaa sanottavaa siitä ei minulla ole, varmasti ihan pätevä palautustuote, siinä missä n*x muuta vastaavaa tuotettakin.

Jos enemmän proteiinia palkkariisi haluat (tai muuten säätää ravintoainesuhteita), niin osta nyt ihmeessä prodet ja maltot (ja mahdolliset kreat ja glutat yms.) erikseen, tulee paljon halvemmaksikin kuin popsia noita valmiita sekoituksia.

no ostat vaikka mass blastin ja pari pussukkaa hera80:stä ja käytät sitä palautumiseen ja välipaloiksi suhteessa 1:1 . mutta noilla jauhoilla tosiaankin tuetaan vaan jo hyvää ruokavaliota ja paikkaillaan mahdollisesti aterioita joilla proteiiniä ei tule tarpeeksi. mutta ruuasta lähtee kaikki kehitys joten ei muuta kun ruokaa naamariin ja päälle kovaa treeniä ja tarpeeksi lepoa :thumbs:

Mä ite käytän ano's speciaalia. Tosi hyödyllistä ainetta vaikka hiukan pahanmakuista mutta ei sitä maun takia juodakkaa. mutta se on silti parasta palkkaria tai massanlisääjää johon mä oon ikinä törmänny, Kannattaa kokeilla.

vorggu sanoi:
Mä ite käytän ano's speciaalia. Tosi hyödyllistä ainetta vaikka hiukan pahanmakuista mutta ei sitä maun takia juodakkaa. mutta se on silti parasta palkkaria tai massanlisääjää johon mä oon ikinä törmänny, Kannattaa kokeilla.
Samaa shittiä se on kun muutkin, vain pahan makuista. Siinä taitaa olla hinnassa se Anolisä, mitä ei SF:n muissa jauhoissa ole vaikka samaa ovatkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom