Lisäravinteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
PetSaid sanoi:
Liian vähän protskua. Ja glutamiinista ei ole hyötyä noin pieninä määrinä.
aha... luin jostaki et ihminen pystyy kerral hyödyntämään abaut 40g protskua ja et glutamiinia tulisi päiväs ottaa noin 10g (1tl = 5g). nii et näitten mukaan oon laskenu noi mun määrät.. edelleen saa kommemtoita..

aloittelija89 sanoi:
Onko sillä paljon väliä jos käyttää palautusjuomassa heran sijaan soijaproteiinia??
On sillä melkoisesti väliä kun hera imeytyy paljon nopeammin ja näin ollen palautuminen alkaa aikaisemmin.

Jeansi sanoi:
En ole käyttänyt lisäaineita koskaan niin ei ole hajuakaan minkä hintaiseksi noiden käyttäminen tulee. :(

Löisin melkein vaikka pääni pantiksi, että olet ainakin JOSKUS elämäsi aikana käyttänyt lisäaineita.. niitä löytyy nimittäin melkein jokaisesta ns. pikaruuasta, karkeista, yms yms yms.

Sori, oli pakko :lol2:

Boodaaja sanoi:
niin mike tiedätkö mitään hyvää kirjaa tai nettisivua josta sais tietoo noitten lisäravinteiden vaikutuksista yms...??? :rolleyes:

Olisko www.pakkotoisto.com mitään? Tätä vaan selailet niin takuulla saat tietoa lisäravinteista. Pakkiksen kaupassa on myös tuotteista erilaisia selostuksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kertokaas joku, olisiko hyvä perus palautusjuoma, jos ostaisin tuolta kaupasta fastin hera80 ja malto6:sta + kreatiinia ja sitten tekisin 50/50 suhteella palautusjuomaa? Olisi ainakin sopivan edullista mun budjetille.

Boodaaja sanoi:
Voisitteko vähä kertoo että mitä lisäravinteita ja vitamiineja kannattas käyttää ja kuinka paljon?? :) niin ja sitte vielä että mitä hyötyä niistä on?

Vastaan omalta osaltani tuohon kysymyksen jälkimmäiseen osaan: minulla on ongelmia nopeasti laskevan verensokerin kanssa. Kävin hiljattain verensokerin rasituskokeessa ja käyrä menee niin että 2 tunnin kuluttua verensokeri on tippunut paastoarvoa alemmaksi. Käytännössä sen tietää siitä että alkaa väsyttämään niin maan perusteellisesti.

Kun otan heraa ja maltoa verensokeriin ei tule mitään piikkiä ja ei ala myöskään väsyttämään parin tunnin kuluttua. Jos syön kaurapuuroa niin usein jo tunnin kuluttua alkaa selvästi väsyttämään enkä tiedä mistä tämä johtuu. Kaurahiutaleittenhan pitäisi olla teoriassa ns. hitaita hiilihydraatteja.

Lisäravinteista on siis minulle sellainen hyöty että saan pidettyä verensokerin tasaisena aamusta iltaan ottamalla palkkaria aterioiden välillä. Samoin jos en saa ruuasta tarpeeksi proteiinia niin hera täydentää kuvion.

Keijo- sanoi:
Kertokaas joku, olisiko hyvä perus palautusjuoma, jos ostaisin tuolta kaupasta fastin hera80 ja malto6:sta + kreatiinia ja sitten tekisin 50/50 suhteella palautusjuomaa? Olisi ainakin sopivan edullista mun budjetille.
50/50 on varsin passeli suhde. Siihen kyytiin 5g kreaa, niin voila.

Sitten vielä yksi kysymys ennen kuin tilaan, kuuluuko tuota palautusjuomaa ottaa vähän myös ennen treeniä? Ainakin muscle+ pussin kyljessä luki että desi ennen- ja desi jälkeen treenin.

Mutta, että se kuitenkin pääasiallisesti on treenin jälkeen ja hyvin pärjää pelkästään jälkeen nautittuna? Jos näin, niin voisi jopa harkita hieman parempaa proteiinia tuohon, kun sen kulutuskin pienenisi puoleen.

Vielä yksi kysymys, onko noiden hiilihydraattien laadussa suuriakin eroja? Eli onko mitään järkeä ostaa sport pharma isolaattia ja sitten sekoittaa sitä tuon fastin perus malton kanssa?

On järkee, ei niissä maltoissa eroja ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom