Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja frabb
  • Aloitettu Aloitettu
Sopiiko Nutri Plussan Pro Gainer tai Mega Gainer diettaajalle? Kokemuksia, kumpi parempi? Pikanen vastaus kiitos, oon lähössä just shoppaamaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lihas siis hakusessa, että siinä mielessä ei painonnousu haittaa.. vai kertyyykö noilla gainereilla läski? No oisko Reco Power sitte hyvä?

Päätä nyt haluutko sitä lihasta vai haluutko polttaa läskiä. Molempia et samaan aikaan saa. Ja kaikki gainerit pois jos dietillä ollaan ja lihasta kasvattaessakin menee todella monella läskiksi helposti (kuten minulla).

Molempia tietty :) No okeiokei.. Miten tuo Reco Power sitte, onko hyvä? Katoin vaa että kauheesti hiilaria siinä..? Musta joku puolet ja puolet ois hyvä pro/hiil.suhde..

Ku en millään ehtis mitää omia sekotuksia suunnitteleen.. Ja mitä minä noita Nutriplussan Gainereita katoin, ni prot/hiilari-suhde oli suunnilleen toi 1:1! Mikä niissä sitä läskiä sitten kerää??

frabb sanoi:
Ku en millään ehtis mitää omia sekotuksia suunnitteleen.. Ja mitä minä noita Nutriplussan Gainereita katoin, ni prot/hiilari-suhde oli suunnilleen toi 1:1! Mikä niissä sitä läskiä sitten kerää??

En noista Nutriplussan tuotteista tiedä, mutta liiallinen määrä hiilareitahan sitä läskiä sitten kerrääpi. Pakkiksella oli juuri keskustelu hiilihydraattien tarpeellisuudesta palautusjuomassa, voisit sen etsiä ja lukaista läpi. Hiilihydraatit eivät siis välttämättä ole edes pakollisia palareissa, eli halvan peruspalarin saisit ostamalla vaan pakkiksen verkkokaupasta tuota Ulta Wheytä. Hiilarit voit ottaa sitten vaikka banaanista tms.

EDIT: tuossahan tuo (sisältää myös paljon muuta hyödyllistä tietoa palautusjuomasta yleensä, lue läpi!) :http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=9904

Pri Gainerissa on 41g proteiinia ja 41g hiilaria..rasvaa 2,9g. Onko paha?? Musta ei..
Parempiko olis ostaa ihan vaa heraproteiinia ja hiilarit banaanista??? Vastausta nopeesti, kitooos!

frabb sanoi:
Pri Gainerissa on 41g proteiinia ja 41g hiilaria..rasvaa 2,9g. Onko paha?? Musta ei..
Parempiko olis ostaa ihan vaa heraproteiinia ja hiilarit banaanista??? Vastausta nopeesti, kitooos!
Eiköhän tuo ole aika bueno.
Halvemmalla ja suuremman määrän kyllä saat jos ostat erikseen
pussin hera protskuu ja pussin maltoa ja sekottelet ne ite.
Yhtä vähän ne aikaa vie kun sekottaisit yhestä pussista jauhot
kuin 2:desta pussista.. tietty vitamiineja yms muita niissä tuskin
on joita taas gainereissa yleensä on.

frabb sanoi:

On siinä kiireinen mies.. meneehän tuossa sekoittamisessa 10-15s pitempään. :D

frabb sanoi:
Lihas siis hakusessa, että siinä mielessä ei painonnousu haittaa.. vai kertyyykö noilla gainereilla läski? No oisko Reco Power sitte hyvä?

riippuu täysin ruuansulatuksesta, itse en uskaltaisi edes harkita mitään gainereita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom