lisäravinteet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka pitkälle voi kehittyä ihan tavallisella kotiruualla?...Jääkö kotiruokaa syövä kuinka paljon jälkeen lisäravinteita syövästä kaveristaan?...Kuinka suuri merkitys esim.proteiinidrinkeillä ym. on?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Riippuu AIVAN TÄYSIN siitä mitä syöt. Jos syöt esim. tunasta, rahkasta, raejuustosta jne. proteiinit ja saat niitä vähintään 2g. per painokilo niin et tervitse välttämättä mitään protskudrinkkejä (Mutta mikä on helpoin tapa saada protskut sun pitää miettiä itse). Palautusjuomaa ei voi oikeastaan korvata millään joten sen sun täytyy varmaan ottaa kehiin.

juu...oon vasta alottelee säännöllistä salilla käyntii ja painojen nosteluu.Ehkäpä tuo protsku puoli hoituu ainankin alkuun juuri tonnikalalla ym. Tarkotuksena ois saaha lisää lihasmassaa. Oon nyt käyny jonkuu vuoden epäsäännöllisesti salilla.

Zone-sarja -42%
Ei sitä palautusjuomaa kyllä rahkat ja banaanit korvaa, tosin parempi nekin kuin ei mitään. Mutta ota edes joku halpa perushera ja malto siihen palautusjuomaan, maksavat vähemmän mitä ruoka ja imeytyy taatusti nopeammin ja on muutenkin helmpompi ja mukavampi nauttia siellä salin pukkarissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom