Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by labtec
oon käyny nyt 4kk salilla ja tuloksii näkyy,mutta voisko joku kertoo ne protskut millä toi massa ei lisääntys niin paljo?oon 16.v, 182 pitkä ja painan 69,mutta mahan ympärillä ja sivuilla on iha liikaa ylimäärästä ni miten pääsis KUNNON kesä kondikseen?oon alkanu vetää joka aamu lenkkii ja käyn 4-5 kertaa viikos salilla!tähän asti oon ottanu kreatiinia ja protskuu...
No juu, kesaan on viela pitka aika joten palautusjuomia naamaan reenin jalkeen, unohdat Heset ja McTonaltsit, safkapuoli kuntoon ja treenaat OIKEIN. Safkapuoleen, treeniin ja palautusjuomiin loytyy tuhansia aikaisempia threadeja Aloittelijoiden ja Treeni osioilta. Lisaksi FAQ on loistava, sinne on keratty K-A-I-K-KI! Homma on niin yksinkertaista, että se on jo oikeastaan vaikeaa. Jos haluat poistaa rasvaa, sinun pitää kuluttaa enemmän kaloreita kuin saat ravinnosta. Jos haluat tehokkaasti kasvattaa lihasta, sinun on saatava ravinnnosta enemmän kaloreita kuin kulutat. Samalla saat valitettavasti myös läskiä.Originally posted by labtec
voisko joku kertoo ne protskut millä toi massa ei lisääntys niin paljo?
Originally posted by Pulla
(b) lisaravinteiden proteiini on parempi laatuisempaa kuin normaalissa ruuassa.