Lisäravinteet ja iho-ongelmat

Moiks!

Lähinnä olisin kysynyt tosta hera-proteiinista että jos on herkkä iho niin voiko tulla finnejä pelkästä proteiini lisästä ja onko toi hera jotenkin haitallisempaa kun sellanen prostsku jos on esim. maito-soija-heraa ?

Joku joskus valitti että kreatiinin kun lopettaa niin siitä saattaa tulla jotain iho-ongelmia, onks tässäkään mitään perää??

Onks nää iho jutut kaikki vaan mututiedettä vai osaisko joku sanoa ihan asiaakin...

Tack.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kreatiini kiihdyttää toisilla hieman aineenvaihduntaa joten voi
edesauttaa parin finnin ilmestymistä..

Proteiini ei ole ikinä tehnyt mitään omalle/tuttujen iholle ja
eräs luotaistuotekaupan myyjä kehui joskus kuinka hyvää se iholle tekee ja vie nälän
ja kuulemma itse syö pirusti -> Hirveä läski ja naama finnien peitossa :lol2:

Itse kun rupesin L-glutamiinia käyttämään niin tuntuu että finnit olisivat hävinneet aika reippaastikin... Tietenkin voi johtua myös iästäni, eikös "teini" finnit rupea tässä vaiheessa ikää vähän häviämään.

Ei itselläni ainakaan ole ruvennut finnejä ilmestymään, enkä ole kyllä kavereillakaan huomannut. En jaksa uskoa, että nimenomaan proteiinimäärän lisäämisellä olisi tuohon asiaan vaikutusta.
Asia voisi kuitenkin johtua siitä protskusta mitä olet naukkaillut, sillä halvemmissa heraprotskuissa sitä rasvaa voi olla reippaanlaisesti.
Vilkase siitä pussin/purkin kupeesta sen ravintosisältö/100g niin ongelman ratkaisu voisi piileä vaikka siinä.

Mulle ilmesty finnei selän puolelle aika nopeasti lisäravinteiden käytön alottamisen jälkee.. Ei mitää paljoo mutt sillee ett ku tulee saunast ni mielellää pistää jotai toho hartioide päälle..
Mut kasvois ei kyll oo paljoo ja ne menee tähä "teini-ikä-finni" kategoriaa..

Kesäll oli taukoo treeneist ja protskut loppu aika nopeesti ni finneist katos melkee kaikki, ja nyt taas alkanu tulee takas ku alkanu vetää kunnol treenii ja protskui.

Haffey sanoi:
Asia voisi kuitenkin johtua siitä protskusta mitä olet naukkaillut, sillä halvemmissa heraprotskuissa sitä rasvaa voi olla reippaanlaisesti.

Tois voi olla aika hyvä selitys kosk alku aikoina tuli ostettuu halvinta, mut nykyää kyll tulee hankittuu vähä paremman laatust.. Pitää alottaa tekee kirjaa siit mitä syö ni saa vähä selville paljo sitä rasvaa sitt loppujen lopuks tulee.

Mulla kävi näin:

Oli puolisen vuotta taukoo salireenissä intin takia, jonka jälkeen alotin taas treenaamisen ja samalla proteiinien kiskomisen. Pari-kolme viikkoo sen jälkeen alko kaulaan tuleen jotain finnien näkösiä juttuja, jotka pikkuhiljaa levis. Lopetin proteiinin juomisen, ja näyttikin siltä että alkais finnit väheneen. Mutta paskat. Nyt on koko kaula täys niitä ja naamaankin levinny vähän, toiseen käteenkin tullu samoja näppylöitä :hyper: Joutu lekurille varaan ajan...

Nojoo, ei tää ny hirveesti liittyny aiheeseen, mutta luulin kans että nää johtu just tosta proteiinin vetämisestä...

Ite en oo huomannu naaman kraaterimäärässä muutoksia heran määrästä riippumatta, mutta krea vetää selän ja naaman aika pahaan kuntoon.

eks nää finnit voi johtuu myös maltosta? sehän heittelee insutasoja ja olin lukevinani siitä täältä palstalta joskus ja myös kaikki treenikin ylipäätään testotasojen nousun johdosta.

Luulenpa

Että mikä tahansa proteiini saattaa lisää finnejä.

Esim, kun aloin käyttää ateriankorvikkeita, en tiennyt miten niitä pitäisi käyttää, sellaista 87g proteiinia/100g otin yhden desin (44g) niin niitä finnejä tuli ja itse asiassa niitä jopa poltti :hyper:

Kun tajusin tämän, katkaisin käytön 15g-20g muutaman kerran päivässä ja ei niitä finnejä sen koomin tullut.

Se finnien tulo johtuu mielestäni ihan vain siitä, että palautusjuomaa/ateriankorvikkeita otetaan enemmän mitä olisi tarvis. Eli treenin kovuudesta.

Jos tekee kymmenen sarjoja kevyellä päivällä/viikolla, palautukseen riittää n.20g, jos on todellakin kova treeni, timmissä kunnossa oleva kaveri tarvitsee varmastikin 50g-70g heti palautukseen. Tavallinen kovaa treenaaja joka on tavallista treenaria vahvempi saattaisi tarvita 40g palautukseen proteiinia.
Kreatiinit suhteutettuna samalla tavalla.
Siis tämä on oma näkökulmani näin kokemuksesta :P

Toki paino ratkaisee myös paljonko proteiinin tarve/pv on. Itse en usko tuohon aivan täysin, että johtuisi liiasta proteiinista vaan rasvasta ja muista lisäaineista tms. ja etenkin aineenvaihdunnan kiihtymisestä johon vaikuttaa hirveän moni asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom