urheiluliikkeet hollannissa eivat myy kauheasti lisaravinteita, eika mistaan niista nayta loytyvan proteiinilisaravinteita. (urheilukauppojen myyjat eivat ymmarra mita tarkoitat kysyessasi jotain lisaravinteita yleensakaan). Damista en etsinyt, mutta nopeammin saa jossain muussa maassa kaymalla (=tuo Suomesta). Kylla mulle vakuutettiin etta niita loytyy etelammasta, olisi pitanyt ottaa tarjous vastaan menna muiden kanssa ostoksille.
Mutta noin yleensa luontaistuotekaupoista kyselemalla paase lisaravinnekauppojen jaljille ulkomailla, olen huomannut. Nykyisessa asuinpaikassa en kuvitellut loytavani yhtaan mitaan lisaravinnetta kunnes luontaistuotekaupan myyja piirteli mulle kartan mista loytyy kokonainen suuri liike taynna kaikennakoista urheilumommoa ja neuvoi viela paalle miten saada 20% alennus kaikista tuotteista. Taalla ei tosin oikein tunneta minkaannakoista palkkaria, kukaan ei kayta, eika myyda mitaan milla itse sekoitella.
Googlettamalla tuskin paaset pitkalle ellet osaa hollanniksi muotoilla "lisaravinteet Amsterdam" tms. Kysele saleilta, yms. Kylla niita loytyy. Ja talla palstalla taitaa liikuskella reilusti muitakin Hollannissa asuvia jotka tietaa. Jos ei, ota vloppureissu Suomeen tai vaikkapa britteihin!
E: lisays pakko sanoa etta Suomesta saa satavarmasti yleensaottaen helpommin lisaravinteita kuin muualla euroopassa. Kaikki luontaistuotekaupat (joita on vitusti), joitain urheilukauppoja, jopa Stockmann ja vastaavat, ja ennen kaikkea mahtava Pakkotoistoliike!!
Hienosti on asiat!