Lisäravinteet Amsterdamista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no vittu..

voit olla 100 varma että sieltä saa aina paljon paremmin kun täältä takapajula suomesta..

vaikkakin täällä on aika hyvä tarjonta lisäravinteille...

no aloita nyt ensiksi googlella.. jos et osaa niin marssi lähimpään urheiluliikkeeseen siellä

urheiluliikkeet hollannissa eivat myy kauheasti lisaravinteita, eika mistaan niista nayta loytyvan proteiinilisaravinteita. (urheilukauppojen myyjat eivat ymmarra mita tarkoitat kysyessasi jotain lisaravinteita yleensakaan). Damista en etsinyt, mutta nopeammin saa jossain muussa maassa kaymalla (=tuo Suomesta). Kylla mulle vakuutettiin etta niita loytyy etelammasta, olisi pitanyt ottaa tarjous vastaan menna muiden kanssa ostoksille.

Mutta noin yleensa luontaistuotekaupoista kyselemalla paase lisaravinnekauppojen jaljille ulkomailla, olen huomannut. Nykyisessa asuinpaikassa en kuvitellut loytavani yhtaan mitaan lisaravinnetta kunnes luontaistuotekaupan myyja piirteli mulle kartan mista loytyy kokonainen suuri liike taynna kaikennakoista urheilumommoa ja neuvoi viela paalle miten saada 20% alennus kaikista tuotteista. Taalla ei tosin oikein tunneta minkaannakoista palkkaria, kukaan ei kayta, eika myyda mitaan milla itse sekoitella.
Googlettamalla tuskin paaset pitkalle ellet osaa hollanniksi muotoilla "lisaravinteet Amsterdam" tms. Kysele saleilta, yms. Kylla niita loytyy. Ja talla palstalla taitaa liikuskella reilusti muitakin Hollannissa asuvia jotka tietaa. Jos ei, ota vloppureissu Suomeen tai vaikkapa britteihin! :)

E: lisays pakko sanoa etta Suomesta saa satavarmasti yleensaottaen helpommin lisaravinteita kuin muualla euroopassa. Kaikki luontaistuotekaupat (joita on vitusti), joitain urheilukauppoja, jopa Stockmann ja vastaavat, ja ennen kaikkea mahtava Pakkotoistoliike!!
Hienosti on asiat!

Ainakin centraal stationilla on yksi paikka jossa myydään lisäravinteita. Hinnoista en tiedä. Yleisesti ottaen täällä Hollannissa on tosi vaikea löytää lisäravinnekauppoja. Ei niitä ainakaan löydä joka kadunkulmasta kuten Suomessa. Kaupoista löytyy kyllä vitamiineja, patukoita ja joitain ateriankorvikkeita, mutta protskuja ym. ei oo silmään osunut.

Googleen hakukieleksi hollanti, hakusanaksi jokin tunnettu lisäravinnemerkki, niin johan löytyy kauppoja.

Damin keskustassa on ainakin yksi lisäravinnekauppa. Nimeä en muista. Kaikki siellä näytti olevan joko jenkeistä tai ruotsista tuotuja jauhoja ja hinnat oli sitten sen mukaiset.

Istun talla hetkella Albus Grand Hotellin respassa ja tossa ihan vieressa muutaman kymmennen metrin paassa on lisaravinnekauppa. Hinnoista en tieda, mutta kaikki tuntuu maksavan taalla yleisesti ottaen saman verran kuin Suomessa. Voin tsekata huomenna paikan nimen.

kronosis sanoi:
no vittu..

voit olla 100 varma että sieltä saa aina paljon paremmin kun täältä takapajula suomesta..
Monesti kyllä itselläni on ollut keskeisemmässä Euroopassa asuessa ihan päivastaisia kokemuksi. Harvoin siellä näkee proteiinipulvereita paikallisen Prisman hyllyllä. Suomessa taasen joka toinen kauppa tuntuu kauppaavan jotain bluff-jauhoa.

Damissa ei kyllä paljoo oo lisäravinnekauppoja, yhden mä bongasin ja paljon pyysivät joka tuotteesta. Sit taas näitä varsinaisia luontaistuotteita, vihreetä teetä ja muuta sontaa löytyy aika vaivattomasti kun ottaa öögan käteen :)

Takaisin Suomessa. Yritin katsoa mikä tuon paikan nimi on, mutta siinä ei ollut minkäänlaista kylttiä. Kaupassa myytiin lisäravinteita sekä jonkinlaisia luontaistuotteita tai vastaavia sekä saippuaa.

Liike sijaitsee keskustassa Singel- ja Rokin-katujen risteyksen sekä Bloemenmarktin (kukkatori) lähellä Munt Pleinin tuntumassa. Katuosoite on muistaakseni Vijzelstraat (1-3?). Se sijaitsee Mc Donald'sin ja elokuvateatterin välissä ja jää vasemmalle puolelle, jos selkä on Dam-aukion suuntaan.

Itse en lisäravinteista tai niiden hinnoista mitään ymmärrä, mutta Weiderin Super Mega Mass (3kg, mansikka) maksoi 49,70 euroa.

Tosin tästä ei taida olla kauheasti apua alkuperäiselle kysyjälle enää tässä vaiheessa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom