Lisäravinteet aloittelijalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terris
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näillä sun asiallisilla kommenteillako me saadaan opastettua kaveri terveellisen ja oikeanlaisen ruokavalion pariin?
Dynamite88 sanoi:
vitut sun ruokavalio oo kumminkaa kunnos tonnista vetoa et son suolesta eli laitappa se näytille niin päästää vittuilee

Dynamite88 sanoi:
ai mitä? että kysyn että onko ruokavalio kunnos. son katsos sillee et täsä bodailus ei sitä tuloksia pahemmi saa, varsinkaa sillo jos ei ruokailu oo kunnos :piis: tai en ainakaa tiiä ketää joka ois saanu. jos sä vedät kerra päiväs vaikka protsku drinkin ja kuvittelet hyvillä mielin et nyt kasvan nii sitä kasvamista tosiaan saat odottaa. Eikä tota proteiiniakaa vaikuta välttämättä pelkästää hehkuttaa ku pitää saaha niitä hiilareita ja rasvojaki tarpeeksi ;)
ravinto+lepo+treeni=kasvu

Mä koitin vaan vastata kaverille asiallisesti että hän tajuaisi myös mun vinkin: eli lukea pakkista ja katsoa tuolta finelistä että tuleeko sitä proteiinia tarpeeksi päivittäin. Ja kuka tässä sitä proteiinia nyt hehkuttanut on? Ei kukaan. Se on kuitenkin varma että jos mä saan asiallisilla kommenteilla kaverin kiinnostumaan siitä syököhän tarpeeksi proteiinia päivittäin niin, hänen ruokavalionsa menee oikeaan suuntaan ja hän myös ehkä rupeaa etsimään siitä tietoa ja sitä kautta lukee hiilareiden ja rasvojen kuulumisesta ruokavalioon. Turha käydä aloittaville punttisali harrastajille mitään liian teoreettisia asioita opettamaan kun se ei heitä kiinnosta kuitenkaan. Tärkeintä että saavat sen treenin ja ravinnon menemään oikeaan suuntaan.

Halffi- sanoi:
Näillä sun asiallisilla kommenteillako me saadaan opastettua kaveri terveellisen ja oikeanlaisen ruokavalion pariin?

Mä koitin vaan vastata kaverille asiallisesti että hän tajuaisi myös mun vinkin: eli lukea pakkista ja katsoa tuolta finelistä että tuleeko sitä proteiinia tarpeeksi päivittäin. Ja kuka tässä sitä proteiinia nyt hehkuttanut on? Ei kukaan. Se on kuitenkin varma että jos mä saan asiallisilla kommenteilla kaverin kiinnostumaan siitä syököhän tarpeeksi proteiinia päivittäin niin, hänen ruokavalionsa menee oikeaan suuntaan ja hän myös ehkä rupeaa etsimään siitä tietoa ja sitä kautta lukee hiilareiden ja rasvojen kuulumisesta ruokavalioon. Turha käydä aloittaville punttisali harrastajille mitään liian teoreettisia asioita opettamaan kun se ei heitä kiinnosta kuitenkaan. Tärkeintä että saavat sen treenin ja ravinnon menemään oikeaan suuntaan.

ensinnäkin halffi vähä huumorin tajua kiiiitoosh :thumbs: eikä täs oo kukaa yrittäny selittää liian tarkkaan asioita, en ainakaa minä. totesin vaa et pitää muistaa myös hiilarit+ rasvat proteiinien lisäks Koska täälläkin monet hehkuttaa proteiinia enimmäkseen (moni aloittelija voi luulla et pelkällä proteiinilla kasvaa) eikä siitä oo mitää hyötyä jos ei muitaki saada tarpeeks. pääasia kumminki et ollaan +kaloreilla jos halutaan massaa > olkoot se sitte lihasta,läskiä tai molempia ;)

:offtopic: miks mul ei näy kaikki viestit ja muutenki aivan epäjärjestyksessä noi viestit?

Terris sanoi:
No voisin kävästä ostaa tollasta Whey3 ja malto6, niitä vai sekottaa keskenään puntin jälkee vai joka päivä?

osta vaikka FASTin muscle+(on hyvän makusta) palautumis juomaksi eli otat sitä aina HETI reenin jälkee ja se sisältää myös kreatiinia eli ei tartte ostaa sitäkää eriksee , välipala protskuks voit ostaa vaikka hera80 ja otat sitä kerran pari kertaa päiväs jos et saa tavallisesta ruuasta tarpeeksi protskua

Terris sanoi:
Mutta miten jos haluaisi lisää lihasmassaa, tuleeko sitten palautusjuomasta sitä vai?
reenistä tulee sitä lihasmassaa.REENI,RUOKA,LEPO.näillä pääsee loppuun asti. :)

sTecs sanoi:
reenistä tulee sitä lihasmassaa.REENI,RUOKA,LEPO.näillä pääsee loppuun asti. :)
[nusnus] itseasiassa ei sitä lihasta tule vaikka kuinka treenaisi jos ei saa tarpeeksi juuri noita ruokaa ja lepoakin [/nusnus] ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom