- Ikä
- 37
Näillä sun asiallisilla kommenteillako me saadaan opastettua kaveri terveellisen ja oikeanlaisen ruokavalion pariin?
Mä koitin vaan vastata kaverille asiallisesti että hän tajuaisi myös mun vinkin: eli lukea pakkista ja katsoa tuolta finelistä että tuleeko sitä proteiinia tarpeeksi päivittäin. Ja kuka tässä sitä proteiinia nyt hehkuttanut on? Ei kukaan. Se on kuitenkin varma että jos mä saan asiallisilla kommenteilla kaverin kiinnostumaan siitä syököhän tarpeeksi proteiinia päivittäin niin, hänen ruokavalionsa menee oikeaan suuntaan ja hän myös ehkä rupeaa etsimään siitä tietoa ja sitä kautta lukee hiilareiden ja rasvojen kuulumisesta ruokavalioon. Turha käydä aloittaville punttisali harrastajille mitään liian teoreettisia asioita opettamaan kun se ei heitä kiinnosta kuitenkaan. Tärkeintä että saavat sen treenin ja ravinnon menemään oikeaan suuntaan.
Dynamite88 sanoi:vitut sun ruokavalio oo kumminkaa kunnos tonnista vetoa et son suolesta eli laitappa se näytille niin päästää vittuilee
Dynamite88 sanoi:ai mitä? että kysyn että onko ruokavalio kunnos. son katsos sillee et täsä bodailus ei sitä tuloksia pahemmi saa, varsinkaa sillo jos ei ruokailu oo kunnos :piis: tai en ainakaa tiiä ketää joka ois saanu. jos sä vedät kerra päiväs vaikka protsku drinkin ja kuvittelet hyvillä mielin et nyt kasvan nii sitä kasvamista tosiaan saat odottaa. Eikä tota proteiiniakaa vaikuta välttämättä pelkästää hehkuttaa ku pitää saaha niitä hiilareita ja rasvojaki tarpeeksi ;)
ravinto+lepo+treeni=kasvu
Mä koitin vaan vastata kaverille asiallisesti että hän tajuaisi myös mun vinkin: eli lukea pakkista ja katsoa tuolta finelistä että tuleeko sitä proteiinia tarpeeksi päivittäin. Ja kuka tässä sitä proteiinia nyt hehkuttanut on? Ei kukaan. Se on kuitenkin varma että jos mä saan asiallisilla kommenteilla kaverin kiinnostumaan siitä syököhän tarpeeksi proteiinia päivittäin niin, hänen ruokavalionsa menee oikeaan suuntaan ja hän myös ehkä rupeaa etsimään siitä tietoa ja sitä kautta lukee hiilareiden ja rasvojen kuulumisesta ruokavalioon. Turha käydä aloittaville punttisali harrastajille mitään liian teoreettisia asioita opettamaan kun se ei heitä kiinnosta kuitenkaan. Tärkeintä että saavat sen treenin ja ravinnon menemään oikeaan suuntaan.