Lisäravinteen aiheuttama "nipistelyn/kuumotuksen" tunne kasvoissa?

Olen tässä nyt puolitoista viikkoa käyttänyt uutta kreatiinia. Joka kerta kun annoksen otan niin noin kymmenen minuutin päästä kasvoissa sekä käsissä alkaa "nipistelemään/kuumottamaan".

Olen lukenut, että Gaballakin olisi tälläisiä tuntemuksia saatavissa ja ne johtuisivat hypotalamuksen aiheuttamasta kasvuhormooni purkauksesta.

Osaakos joku kertoa paremmin mistä tuo tunne johtuu ja mitä silloin kropassa tapahtuu?

Millään muulla lisäravinteella en kyseistä tuntemusta ole ennen saanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla tuo fiilis tuli, kun veti DC-tyyliin proteiinia. Tasapainoisella dieetillä sitä ei tule, mutta jotenkin fiilistä kaipaa...

tränings activatorissa on toi sama vaikutus
se vissii tuli jostaa niasiinista tai jostaa tollasest

edit: mitä kreatiinia olet käyttänyt?

Niasiini aiheuttaa aiheuttaa voimakasta pintaverisuonten laajenemista ja kiihtymistä, ihon punoitusta, kuumotusta, kutinaa jne... Oireet häviävät yleensä nopeasti. Jos tuota on lisätty johonkin kreatiinituotteeseen niin tarkoituksena lienee tehostaa kreatiinin imeytymistä verenkiertoon.

r0hmu sanoi:
tränings activatorissa on toi sama vaikutus
se vissii tuli jostaa niasiinista tai jostaa tollasest

Vilkaisin tossa tränings aktivator -purkin kylkeä ja tuoteessa ei näköjään edes ole niasiinia.. itse en edes ole huomannut siinä mitään pistely/kuumotus-vaikutusta, vaikka kyllä se siitä huolimatta piristää :)

Tränings aktivatoria käyttänyttä treenikaveria kyllä sitten pisteli ja kuumotti kuulemma minunkin puolestani, että taitaa tuokin olla yksilöllistä (tai sitten mulla vaan on jotain feikki-aktivatoria tossa purkissa :D)

Kreatiini on SANin CM2:

Tuotetiedot
Annoskoko: 5.8 g
Annoksia: 40

Määrä annoksessa

Di-L-Arginiini-L-Malaatti 2.0 g

b-Alaniini 1.6 g

Kreatiinimetyyliesteri HCl 1.0 g

Muut ainesosat: Sitruunahappo, luontaiset ja keinotekoiset aromit (maltodekstriini, tokoferolit), aspartaami, kalsiumsilikaatti, elintarvikeväri punainen #40

Kasvojen kuumotus ja nipistely on myös todella tyyppillinen allerginen reaktio.

cartman74 sanoi:
Kreatiini on SANin CM2:

Tuotetiedot
Annoskoko: 5.8 g
Annoksia: 40

Määrä annoksessa

Di-L-Arginiini-L-Malaatti 2.0 g

b-Alaniini 1.6 g

Kreatiinimetyyliesteri HCl 1.0 g

Muut ainesosat: Sitruunahappo, luontaiset ja keinotekoiset aromit (maltodekstriini, tokoferolit), aspartaami, kalsiumsilikaatti, elintarvikeväri punainen #40

Eipä nyt heti tule tuosta mieleen mikä voisi aiheuttaa kuumotusta ja nipistelyä. Olisiko tosiaan allerginen reaktio ?

Jos jaksat ja viitsit niin tuotteen nimellä voisi hakea bodybuilding.comilta viestiketjuja ja katsoa onko siellä samoja kokemuksia.

Itse en ole tuota kokeillut joten siinä mielessä voin vain arvailla.

Selasin bodybuilding.comia ja sielläkin ovat monet saaneet tuon pistelyn tunteen käyttäessään CM2:sta.

Tulee tuosta b-alaniinista se pistely.

Minulla sama tuote käytössä, samat pistelyt myös, ei ole vaarallista, kuten jo mainittiinkin niasiinista saa samanlaiset pistelyt, gaba myös aiheuttaa vähän saman suuntaisia oireita.

mulle tuli ainakiin gabasta pientä hengenahdistuksen tuntua, mut ei mitään pistelyä

Se hengenahdistus oli kyllä aika ylläri. Ekan kerran skipin gaban kanssa kun sen sain meinas paniikki iskeä ;) Samalla tuntuu että koko kroppa menee maitohapoille. Taidan olla ekstriimimmästä päästä tään kokemukseni kanssa.

cartman74 sanoi:
Olen tässä nyt puolitoista viikkoa käyttänyt uutta kreatiinia. Joka kerta kun annoksen otan niin noin kymmenen minuutin päästä kasvoissa sekä käsissä alkaa "nipistelemään/kuumottamaan".

Olen lukenut, että Gaballakin olisi tälläisiä tuntemuksia saatavissa ja ne johtuisivat hypotalamuksen aiheuttamasta kasvuhormooni purkauksesta.

Mä luulen että se on sellanen "antabus"sukuinen efekti eikä niinkään kasvuhormoni. Siis GABAn pistely isoilla annoksilla.

Vaikutustapa:
Antabus pysäyttää alkoholin palamisen elimistössä vaiheeseen, jossa krapulan oireet ilmaantuvat.

Pienikin määrä alkoholia aiheuttaa tällöin nopeasti varsin epämiellyttäviä tuntemuksia, kuten voimakasta kasvojen ja rinnan punoitusta, sydämen tykytystä, hengityksen kiihtymistä, jyskyttävää päänsärkyä, pahoinvointia, oksentelua ja huimausta.

Nämä oireet ovat niin pahoja, ettei alkoholia uskalla ottaa ollenkaan. Oireet kestävät vähintään puoli tuntia, yleensä useita tunteja.
--------------------------

Pistelyä tossa ei mainita mutta sitä se tekee lisäks toi antabus....kasvoihin, rintaan ja kaulaan. Aivan kuten tekee myös isot gaba annokset.

Tää nyt on mun omaa spekulaatiota.

Toi hypotalamus juttu löytyy pubmedistä, itte löysin sen joskus aikoja sitten kun gabasta kaivoin tietoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom