Lisäravinnekaupan henkilökunta...?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
51
Nauraakohan lisäravinnekaupan henkilökunta jos läskikynis tulee ostamaan hienoja lisäravinteita, jolla on jo ikää 30v muttei mitään saavutuksia kehonrakennuksessa? Eivät varmaan suoraan, mutta ehkä selan takana ainakin pudistelevat päätänsä.

Toisaalta jos ostaa perusprotskua voi aina perustella, että se on ainakin halpa proteiini lähde, mutta jos ostaa jotain erikoisempia aineita. Pakkotoiston nettikauppa on tietenkin yksi ratkaisu tähänkin ongelmaan :)

Ei varmasti naura. Kaikki kuitenkin aloittaa joskus ja jos kauppiaat odottaisivat ainoastaan kehonrakentajia liikkeeseensä niin voisi olla että loppuisi liiketoiminta nopeasti. Joten rohkeasti vaan kauppaan niin voi tulla jopa hyviä vinkkejä mitä ei välttämättä netistä saa.

Edit: Hidas, vasta kolmannelle paikalle.

Olen neuvonut satoja asiakkaita kaupassa ravinnossa ja treenissä, eli rohkeasti vain juttelemaan jos meidän kaupasta on kyse. Toki muissakin kaupoissa uskon että neuvotaan. Yksi mikä on varma, on se ettei Pakkiksen kaupassa tyrkytetä mitään. Olenkin monasti sanonut, että olen aika huono kauppias kun en suosittele ostamaan pelkästään ravinteita, vaan painotan perusruokaa.

Mike sanoi:
Olenkin monasti sanonut, että olen aika huono kauppias kun en suosittele ostamaan pelkästään ravinteita, vaan painotan perusruokaa.

Meikäläinen ainakin pelkästää ton takia tukisin pakkista. Vielä en kauppaan asti ole päässy, mutta vielä joku päivä. :)

Mike sanoi:
Toki muissakin kaupoissa uskon että neuvotaan.

Aloittelijan kannalta ajateltuna valitettavan harvassa lisäravinnekaupassa on esim. pakkotoisto-kauppaa vastaavaa asiantuntemusta urheilulisäravinteiden saralla. Itse asiaan perehtyneenä olen kauhulla kuunnellut juttuja, joita tavallisten lisäravinnekauppojen - asiaa pätkääkään tuntevat - mummut innokkaille nuorille kertovat. Onpahan sitä nuorten mukaan näyttänyt tarttuvan mm. sport-merkkinen proteiinitablettipurkki (ilmeisesti jotain perusmunaproteiinia), jonka hinta on lähemmäs kolmeakymmentä euroa ja painoa sillä on muistaakseni 200 grammaa. Itse olen joskus niitä citymarkettien hyllyillä naureskellut.

Ja vielä pahempi vaihtoehto on asiaan muka perehtyneet myyjät, jotka aloittelijoista varmasti heprealta kuulostavilla myyntipuheillaan myyvät täysin toimimattomia tuotteita todella törkeään hintaan.

Flesh puhuu asiaa,meilläpäin vaihtoehdot lisäravinteiden ostoon ovat Intersport,Prisma,luontaistuotekaupan mummot ja netti.
täällä ainakin neuvotaan,kun asiallisesti kysytään,tänään viimeeksi,sain herra kauppiaan omiin kokemuksiin pohjautuvat vastauksen enkä mitään myynpuhetta,juuri niinkuin halusinkin,juuri näin!
mutta alkuperäiseen aiheeseen,jos mä olisin tota jääny miettimään (mielessä nimittäin kävi) mä en ois yhtään pussia ostanu jo oisin vielä pienempi kuin nykyään.
eli rohkeasti vaan kassalle että mä otan tän,vedä käteen =)

Huvittava kysymys 32? vuotiaalta äijältä. :) Eipä sillä, itsekkin funtsinu samaa kun ensimmäisiä jauhoja tilasin ja aina kun on postin emäntien kanssa sumplittu, että mitäs sielä pitäs olla. :lol2:

henkilökunnasta en tiedä, mutta muutamalla salilla olen huomannut sen, että kun erittäin lihava henkilö treenailee, niin joskus aina näkee jossain nurkassa semmosia olevinaan tosi kovia bodareita jotka naureskelee ja puhuu selän takana paskaa näille lihaville tyypeille.. mun mielestä tosi säälittävää ja ala-arvoista..

itellä kans semmonen tilanne että vielä hiukka ylipainoa ja pikkusen maha vielä pullottaa, mutta pistän aina cd-soittimen soimaan ja yritän keskittyä siihen treenaamiseen, enkä piittaa toisten mielipiteistä yhtään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikä sillä oo mitään väliä mitä muut ajattelee, kuhan itellä on motivaatioo treenaa. Kyl sitä sitte pikkuhiljaa kehittyy jne. Kyl mäki uskalsin sinne pakkikselle mennä eikä ollu paha nakki. Niinku edelliset just sanonu et kaikki alottaa jostai, niinkuin sinäkin.

Rohkeesti vaan kauppaan!

Mike sanoi:
Yksi mikä on varma, on se ettei Pakkiksen kaupassa tyrkytetä mitään.

Tuo on hyvä juttu. Varmasti monessa kaupassa kun kauppias huomaa, että asiakas ei tiedä mitään lisäravinteista niin tiskiin isketään Nox Noxit, Testit ja Animal Cutsit ja tyrkytetään noita.

On loppujen lopuksi aivan turhaa ajatella että mitä myyjät tai toiset ajattelevat. Sillä sitähän ei tiedä että mitkä lähtökohdat kelläkin on treenaamiseen ja taustaansa. Sä tiedät omasi pohjasi ja siitä vaan tulee lisää itseluottamusta kun rupeaa tulokset näkymään jne.

Muuten olen tässä vuosien varrella huomannut että juuri sellaiset kaverit joilla on paljon pohjaa treenistä ja kunnon motivaatiot treenaamisen niin he ovat kaikkein reilumpia kaikkia salilla kohtaan ja samoin noissa kaupoissakin.

japa sanoi:
Muuten olen tässä vuosien varrella huomannut että juuri sellaiset kaverit joilla on paljon pohjaa treenistä ja kunnon motivaatiot treenaamisen niin he ovat kaikkein reilumpia kaikkia salilla kohtaan ja samoin noissa kaupoissakin.

Niiltä puuttuu se pätemisen tarve, ei tarvitse päteä kun kaikki näkee sen jo kilometrien päähän ;)

kajakki sanoi:
henkilökunnasta en tiedä, mutta muutamalla salilla olen huomannut sen, että kun erittäin lihava henkilö treenailee, niin joskus aina näkee jossain nurkassa semmosia olevinaan tosi kovia bodareita jotka naureskelee ja puhuu selän takana paskaa näille lihaville tyypeille..

Yleensä nää kokeneemmat treenaajat on sen verran pitkään käyny salilla, että siinä ajassa on kerenny näkemään sen verran monentyyppistä raudanvääntäjää, ettei sitä enää muihin kiinnitä huomiota. Itse annan ainakin kaikille propsit jotka siellä tosissaan vääntää :rock:.

Back
Ylös Bottom