ai siinä saa sätkiä ja potkia?
Potkia ja sorkkia saa. Samoin maksaa ja kärsiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ai siinä saa sätkiä ja potkia?
Nyt on ilmoittauduttu sarjaan miehet alle 70 kiloa.
Näin arvelinkin asian olevan, ehdin vain jo miettimään onko ilmoittautuminen tullut perille. Kovasti tsemppiä talkoohommiin ja hienoo duunii teette hienon lajin eteen.
Joo, kiitoksia vaan! Tuliko jo vahvistus, oon niitä tässä taas heitelly tasasee tahtii tulemaan..
Kisat lähestyy ja tässä treeniä kohti kisoja. Otin 3x3 tuolla painolla ja tässä toinen sarja.
Hyi kun se on vahva :S Onko sarja -100? Siihen tuli itse ilmottauduttua. Mites joko kyydityspuoli kisapaikalle on järjestetty? Hyvinkäältä oon itse ja joku kimppameinki kiinostais ;)
Sama sarja! Helsingistä tulee pari muutakin kaveria, niin saatiin auto täyteen. Nähdään kisoissa!
Onko paino yleensä alle satasen? Helkutin kovia voimailusuorituksia youtube kanavalla!
Kiitos! Paino on noin 95-96 kg lähestulkoon aina.
Pääpaino tosiaan kamppailun puolella ollut viimeiset vuodet, mutta voimailua siinä ohella mahdollisuuksien mukaan. Sotilaspenkissä olen kilpaillut jonkin verran, mutta en muita lajeja. Raakavoimanostokisat olisi hauska joskus käydä, jos saisi räävittyä kasaan 700 kilon YT:n.Jos kiinnostaa voimailulajeissa kisaaminen, kuten leuanvetokin, niin varmasti pärjäis tuolla voimanostopuolellakin. Vai ootko muissa kisoissa käyny? Jotenkin jäi semmonen kuva että kamppailulajit on se sun päälaji?
Kovin vähän ihmeteltävää kummassakaan on.On niitä battleaxen voimia ja kondista ihmetelty täällä foorumilla jo vuosia sitten
Pystyy. Paikalle tulee kaksi lämmittelytelinettä. Molemmille lämmittelytelineille tulee runsaasti levypainoja, verryttelyvyöt ja magnesiumia.Pystyykö kisojen lämmittelytiloissa vetämään leukoja lisäpainoilla? Tai onko itse kisapaikalla mahdollista tehdä "lämmittelysarjat" ennen varsinaista suoritusta?