Lisäpainojen sijoitus dipissä ja leuanvedossa

Onko tolla mitään ihmeempää merkitystä,että missä päin ruumista ne lisäpainot roikkuvat kunhan eivät maahan koske?
Ite olen laittanut ne köydellä kaulasta roikkumaan siinä toivossa, että niskakin pikkasen vahvistuisi.

Heh, ei millää pahalla voi olla aika koomisen näköstä ku vaikka 15kg lätkä roikkuu kaulassa. Eikös siellä salilla oo niitä vöitä missä on se ketju mistä paino laitetaa killumaa?

Jaa-a, mitähän niskat tykkää tommosesta isojen romujen roikottelusta... :rolleyes: Mutta muuten, onhan se nyt sama vaikka laittaa kiviä taskuun, pääasia ettei se haittaa itse suoritusta. Tuo vyö on kyllä varmasti kaikkein kätevin tapa.

En omaa vyötä. Toi kosmeettinen seikka nyt ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa kun ei kerran yleisöä kotona ole kattomassa miten taika-jim nostelee.

Tollanen lisäpainovyö on helppo tehdä. Tarvitaan vain pätkä kuormaliinaa ja siihen sellainen solki. Rautakaupasta löytää ja hintaa ei tuu paljoa. Itselle vielä vähemmän kun tuttu toi töistä. Kestää varmasti isommatkin lisäpainot ja on ihan näppärä käyttääkin.

Originally posted by Taika-Jim
En omaa vyötä.

Jos et mahdottomilla lisäpainoilla tee niin reppu toimii kanssa välttävästi. Eli limppu kassiin ja kassi rinta tai selkäpuolelle ja nostelemaan.

Isommilla painoilla on sitten mukavampi tehdä painot vyöllä koska silloin kädet ja yläkroppa ovat täysin vapaana eivätkä olkahihnat häiritse suoritusta.

Pirkka-vinkki kaikille leuanvetäjille ja dippaajille, jotka eivät omista painovyötä: vanhoista sukkahousuista, jos ne eivät ole pahasti kusenpolttamat, saat oivan painovyön, jos jaksat avata umpisolmut sarjojen jälkeen. :lol2:

Itseasiassa olen huomannut kylpytakin vyön olevan yllättävän kestävä!:D Tosin se voi johtua siitä etten kovinkaan paljon noita romuja ole jaksanut sitoa siihen. Tästä etiäppäin niskaremmi saa hoitaa tota roolia.

Laitapa se köysi vyötärölle missä normaalikin vyö on, luulisin että pysyy ihan hyvin paikallaan.

En itse ainakaan haluaisi roikottaa kovin montaa levyä niskasta. Ei varmaan tunnu kivalta ja häiritsee suoritusta. Joten miksei vyötärölle?

Parastahan ne on siihen jalkoväliin laittaa roikkumaan,ja vielä niin että olisivat mahdollisimman lähellä nivusia ( ihan vain nautinnon vuoksikin :D ) koska silloin on helpompi jaloilla puristaa painoja joka mun mielestä helpottaa sarjojen tekemistä eikä painot osu dipin poikkirautoihin kun ovat ylempänä. Olis pitäny itekin aikoinaan kokeilla laittaa 80kg dipissä kaulaan roikkumaan sen sijaan että olis laittanu jalkojen väliin...

Taika-Jim, jos olet toisiaankin taikuri niin voit varmaan kuten intialaiset shamaanit roikottaa painot sukuelimestä, sehän olisi suoritus:worship:

Originally posted by Ämmbee
Taika-Jim, jos olet toisiaankin taikuri niin voit varmaan kuten intialaiset shamaanit roikottaa painot sukuelimestä, sehän olisi suoritus:worship:

Tuon jälkeen saisimme varmaan gallerian puolelle mielenkiintoisia kehityskertomuksia ennnen/jälkeen-kuvineen. :eek:

Originally posted by Ämmbee

Eikös tuo kuulu jokaisen pelimiehen treeniin? :D

Back
Ylös Bottom