Lisä rauta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja frd
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Tonza
Mulla tuo hemoglobiini oli joku hiukan yli 180, ennen kuin aloitin treenaamaan punteilla ja siinä samalla jossain myöhemmässä vaiheessa syömään rautatabujakin. Mitähän olisivat huiput olleet, jos olisi mitattu..??..

Vielä muistelisin, että kun olin joskus jossain leikkauksessa, jossa menetin kohtuullisen paljon verta, niin arvo oli jossain 170 päällä ja lekurit ihmetteli...

Tonza=Jari Isometsä?

-K

Originally posted by kiewi
Tonza=Jari Isometsä?

-K

:D
Ei ole, mutta ehkä olis voinu olla, jos olisi ollut valmennusta. Ite täysin ilman tietoa tehdyt "harjoitusohjelmat" kun eivät välttämättä kerro kaikkea... :D

Jos sitä pelkällä hemoglobiinilla mitattais, ni ehkä sitä lahjakkuutta kestävyylajeihin olis, ja hyvässä valmennuksessa olis ehkä voinut tulla jotain...

Mut mitäpä jossittelemaan.

Ja totuus on, että kellään ei ole yhtä huonoja kilpailuhermoja kuin mulla, eli vaikka kunto olisi piisannut, niin jossain vaiheessa olisin hommat sössinyt kuitenkin.
Nimim. Aina maha kuralla lähtöviivalla :lol2:

Juuri lääkärintarkastuksesta tulleena ja lähdössä lisätutkimuksiin...Hemoglobiini 196!!! Arvot otettiin sormenpäästä. Kaikki muut arvot ihanteellisia. WTF! Mitään vaivoja ei ole ollut. Saa nähdä miten äijän käy.

On sellainenkin sairaus olemassa jossa keho ei päästä rautaa ikäänkuin pois vaan se kerää sitä elimistöön aina lisää. En jaksa kaivaa siitä enempää tietoa nyt mutta duunikaverilla on juuri tällainen vika. Sanomattakin selvää että se välttää rautapitoisia safkoja ja käy luovuttamassa verta silloin tällöin. Se oli onnesta soikeena kun puhuin sille C-vitskun ja kalsiumin suhteesta rautaan. C otettuna yhdessä raudan kanssa voi tehostaa raudan imeytymistä satoja prosentteja ja Kalsium muistaakseni taas toimii hieman päinvastoin. Muutkin asiat vaikuttaa mut en nyt muista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom