Lisää voimaa?!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä se Beginner jo riittää se hehkuttelu siitä sun iästä ja penkkituloksesta;) :lol1: :evil:

Originally posted by ilem
Mites ite?
profilestakin näkis, mutta: täytin 4kk sitten 15, paino 77

edit: mun penkkitulos on paska. itse en tuosta iästä niin välitä, vertaan sitä aina tohon kehopainoon

no Ei todellakaan vie kymmentä viikkoa !

itellä meni ohjelmassa n. kuukausi vaihdellen alussa jopa 4treenistä viikossa loppupään 2kertaan viikossa. Ja tuota ohjelmaa tehdessäni en tehnyt kuin kyykkyä/prässiä (samoissa treeneissä) suht. kevyesti ja joskus jotain ihan satunnaisia liikeitä mutta salille menin tekee noi penkkisarjat ja ne tehtyäni olin valmis lähtee pois.

aerobista liikuntaa tein n.3krt. viikossa (pallopelejä)

jos ton ohjelman tekee kymmenessä viikossa niin nuo joka toiset kevet treenit voi jättää pois (kun ei niillä oikeasti mitään virkaa olekkaan paitsi estää ylikuntoa)

Tuo ohjelma ei varmuudella toimi minkään bodausohjelman osana tällöin voi myös jättää nuo kevyet treenit pois ja tehdä nuo kovemmat treenit vaikka n. viikoittain mutta tällöin voi olla että muu treenaus estää palautumista niin ettei tuo mene suunnitellusti läpi.

Mulla oli hyvin paljon vastaava ongelma. Tosin aika oli HUOMATTAVASTI pidempi. Tulos pysyi juuri tuossa 100kg kieppeilla noin 2-vuotta.

Syy löytyi (yllätys yllätys) ruokavaliosta ja treeni-tavasta. Tuohon asti olin syönyt mitä-milloinkin juurikaan katsomatta ravintoarvoja (huom, en siis syönyt edes mitään lisäravinteita) ja elämäntavat oli 2-3krt viikossa känniä, 5krt viikossa liian vähän unta ja röökiä. Kun jätin nämä 90%:sesti pois, otin mukaan lisäravinteet ja aloin treenata MONIPUOLISESTI alkoi tulokset nousta joka saralla.

Eli musta kannattaa ensin tarkistaa elämäntavat ja jos ne on kunnossa niin sitten alkaa kokeilemaan ns. erikoisohjelmia.

Kun perus-asiat on kunnossa niin pelkällä kovalla perus-reenaamisella pääsee HYVIN pitkälle!

ma-treeni:
pari lämppäriä
2x8 4-5 min tauolla, kun menee toka sarjalla 9, seuraavalla kerralla lisää rautaa tankoon.
apuliikkeenä vinopenkki käsipainoilla tai ristitalja 2x10-12
ennen apuliikettä esim ylätalja (teen rinta-selkätreenin)

pe-treeni:
pari lämppäriä
2x10 kapealla otteella (about hartioiden leveys) kyynärpäät lähellä kroppaa toistojen aikana, 4-5 min tauko
Painot silleen, että voisit laittaa lisääkin rautaa tankoon, itsellä ehkä 5% pienemmät painot millä jaksaisin sarjat tehdä.

Jätin pois pysty/niskantakaapunnerrukset kun tuntui että etuolkapäät jumii + otin eka kertaa mukaan lisäravinteet (kreatiini+malto+hera). Johan rupes penkkitreeni kulkemaan: 6-7 vko ja 10kg on tullut lisää pumppipainoihin (115kg -> 125kg).
Niin ja toistot kunnon tekniikalla eli ei mitään kikkailuja. Mulla on ainakin toiminut tuo systeemi.

Back
Ylös Bottom