Tunnetusti massaa ei voi saada lisää dieetillä, mutta jostain muistan lukeneeni että voimaa olisi mahdollista saada. Aloitin täs dieetin "rantakuntoon" pääsemiseksi, 10 kg pitäis juhannukseen mennessä tiputtaa. Tahti maltillinen, n. 0.5 kg/vko.
Olen 182 cm/94 kg, fläsää on jonkin verran. Lähinnä bodytyylillä on tullut treenailtua, n. 10-15 toiston sarjoja, joskus 8-10, toistot suht. rauhallisella nopeudella. Kehitys on kyllä ollut viimeaikoina tuolla systeemillä aika huonoa massa- ja etenkin voimapuolella, joten nyt olis tarkoitus dieetin aikana antaa "lihaksille" hieman erilaista ärsykettä.
2-jakoisella olen viime aikoina treenannut. Jalat omana päivänään, yläkroppa omanaan, 2 treeniä viikossa, eli siis lihasryhmä tulee treenattua kerran viikkoon. Jostain muistelen lukeneeni että voimatreeneissä pitäisi olla lyhyempi kierto kuin bodytreeneissä hermotuksen takia yms.
Oon aika ummikko näissä voimaohjelmissa, joten rautalankaa saa vääntää.
Olen 182 cm/94 kg, fläsää on jonkin verran. Lähinnä bodytyylillä on tullut treenailtua, n. 10-15 toiston sarjoja, joskus 8-10, toistot suht. rauhallisella nopeudella. Kehitys on kyllä ollut viimeaikoina tuolla systeemillä aika huonoa massa- ja etenkin voimapuolella, joten nyt olis tarkoitus dieetin aikana antaa "lihaksille" hieman erilaista ärsykettä.
2-jakoisella olen viime aikoina treenannut. Jalat omana päivänään, yläkroppa omanaan, 2 treeniä viikossa, eli siis lihasryhmä tulee treenattua kerran viikkoon. Jostain muistelen lukeneeni että voimatreeneissä pitäisi olla lyhyempi kierto kuin bodytreeneissä hermotuksen takia yms.
Oon aika ummikko näissä voimaohjelmissa, joten rautalankaa saa vääntää.

, mutta olen kyl joitain vuosia sitten vielä kehittynytkin 2-jakoisella, 2 treeniä/vko systeemillä. Tuo ei oikeastaan eroa 3-jakoisesta, 3 krt/vko systeemistä muuten kuin että sarjojen määrää on tiputettu, että treeniaika ja sarjojen määrä/treeni ei olisi liian iso. Jalat ovat tuolla kehittyneet ehkä parhaiten, ku niille on oma päivä, kuten 3-jakoisessakin. Yläkropan osalta kehitys on ollut huonompaa, välillä olematonta.