Lisää vinkkejä painonpudotukseen treenaamalla/ruokavaliolla.....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uniikki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pikkusen taustoja tilanteesta.

Mitat tällä hetkellä:

22/182cm/100kg. Olen tiputtanu 18 kg pois toukokuusta ja vielä olisi saatava 7 kg pois. Polvileikattiin "eturistiside" toukokuun alusta joka on ollut rikki 2 vuotta, joten juokseminen yms lajit jotka aiheuttaa kovia iskuja ovat kiellettyjä. Salilla treenannu yläkroppaa,käsiä ja pienillä painoilla polvea.

Olisi tarkoitus painaa < 93 kg tossa syyskuun alussa..eli noin 1,1 kg viikossa. Se on tavoite johon olisi tarkoitus päästä :curs:

Salilla pyrin käymään 2-3 kertaa viikossa ja päälle sit mahdollisimman paljon aerobista liikuntaa.

Olen tutkiskellut aiheita täällä ja osa tuntuu kannattavan painon vetämistä ensin alas ja sitten vasta aloittaa lihaskunnon treenaaminen. Nyt paino on jämähtäny tohon 100 kg...nesteet liikkuu ja punttikin ihan hyvin. Aloitin painon tiputtamisen vähä kalorisella ja muutin noin 3 vk sitten ketoosiin. Syön noin 700-1280kcal per päivä. Töissä tulee käveltyä jonkun verran ja päivät vaihtelevia ( 3 vuoro duuni) joka taas omalla tavallaan sekoittaa elämää.

Onko mitään järkeä ottaa salin yhteydessä lisäravinteita ? Mitä ? Kreatiiniä olen joskus ottanu, mutta en haluasi enää neste pöhötystä kroppaan. Siitäkin on kuulemma tullut joku uusi srp tuote, onko kellään kokemuksia ? Onko rasvanpolttajista mitään apua yms ?

Tässä olisi ongelmia mihin tarvitsi apuja/neuvoja/viisauksia :D

kofeiini on kyllä hyvä, mutta en usko että se paljon lisää painonpudotusta, auttaa jaksamaan kylläkin. mutta nyt on kyllä kalorit pikkuisen kujalla. nosta kalorit ainakin 2200 ja pois ketolta. pitäis alkaa paino taas tippuu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom