Lisää painoa, miten ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sd-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo tuli vaan mieleen ihan omasta kokemuksesta ettei niitä lisäravinteita hirveesti kannata käyttää korvaa aterioita. Ensimmäistä kertaa kun menin ostaa lisäravinteita niin sain sitten seuraavan ohjeen: (josta viellä aattelin et ku vetää ronskisti niin on viel parempi ) :D eli siis ei näin

Aamulla: 150 g maltoo, 30 g heraa
Ennen reeniä: 150g maltoo, 30 g heraa
Reenin jälkeen: 175 g maltoo 30 g heraa
Illalla: 30 g heraa

kuten arvata saattaa..elopaino nousi hieman kuukaudessa 64->81 kiloo (noh massaa kyllä tuli, mitä haettiin) . Siittä nyt on sitte kestäny 8 kk päästä jonkunlaiseen kuntoon :D
onneksi nyt hieman viisastuneena osaa käyttää edes lisäravinteita oikein.

Massiwe sanoi:
Joo tuli vaan mieleen ihan omasta kokemuksesta ettei niitä lisäravinteita hirveesti kannata käyttää korvaa aterioita. Ensimmäistä kertaa kun menin ostaa lisäravinteita niin sain sitten seuraavan ohjeen: (josta viellä aattelin et ku vetää ronskisti niin on viel parempi ) :D eli siis ei näin

Aamulla: 150 g maltoo, 30 g heraa
Ennen reeniä: 150g maltoo, 30 g heraa
Reenin jälkeen: 175 g maltoo 30 g heraa
Illalla: 30 g heraa

kuten arvata saattaa..elopaino nousi hieman kuukaudessa 64->81 kiloo (noh massaa kyllä tuli, mitä haettiin) . Siittä nyt on sitte kestäny 8 kk päästä jonkunlaiseen kuntoon :D
onneksi nyt hieman viisastuneena osaa käyttää edes lisäravinteita oikein.

:hyper: Huh, mitä maltomääriä! Ja minä kun luulin syöneeni sitä paljon kun aikoinani vedin sitä ~150g päivässä. Lihoi kyllä kiitettävästi silläkin. Maltoa en todellakaan suosittele bulkkaukseen, ellei halua välttämättä muistuttaa valasta muutaman kuukauden päästä. Mieluummin bulkkaa kunnon ruualla ja hiukan hitaamilla hiilareilla...

Olen 26v, 195cm ja 78kg. Tavoitteena olisi painaa hieman yli 90kg

Olen nyt käynyt hetken aikaa salilla 3 kertaa viikossa. MA, KE, TO. Torstaina siksi, koska perjantaina ei yleensä kerkeä.

Päivän ruoka:

Aamulla
En syö mitään

Päivällinen klo 11-13:
Kotipizzan pizza: 1000 kcal + 60g proteiinia.
0.4dl kokista: 80 kcal + 0g prot.

Töistä menen suoraan suoraan salille.

Joka päivä klo 17-18 syön pirtelön, joka sisältää:
7dl (n. 350g) kasvisrasvajäätelöä: 556kcal + 10.5g prot.
3dl jugurttia: 255kcal + 10.8g prot.
3dl maitoa: 138kcal +9g prot.
1.5dl (n. 45g) Hera80: 193kcal + 34.2g prot.
15ml rypsiöljyä: 132kcal + 0g prot.

Illalla klo 21-23:
150g Keksejä tai muuta hyvää: 500kcal + 4g prot.
Vaihteleva ruoka-annos: n. 500kcal + n. 17g prot.
0.5dl maitoa: 230kcal + 15g prot

Tekee: 3584kcal + 160,5g proteiinia

Riittääkö tämä ruoka, vai olisiko suositeltavaa syödä enemmän? Aineenvaihduntani on aika nopeaa.

Vai Kotipizzaa, kolaa ja keksejä? :urjo:

Katos tuolta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 threadista poimittu bulkkiESIMERKKI siitä mitä pitäis syödä jos haluaapi sitä kovempaa massaa, sen pehmeämmän massan sijasta. -> tai no tuossa se on jos et jaksa katsoa erikseen.

n. 3500 kcal bulkkiesimerkki by Hekottaja:

aamupala: kaurahiutaleita 4dl, 250g maitorahkaa, mehukeittoa 4dl. vitamiinit

lounas: 100g (kuiva) riisi, broilrin rinta 200g.

välipala: sama kuin aamiainen

päivällinen: 100g makaroni, jauheliha 200g, öljy 10g.

välipala2: purkki rahkaa, ananas purkki, öljy 15g

iltapala: 80g tonnikalaa, purkki rahkaa/raejuusto 15g öljy.

prot. ~250g hiilarit:~400 rasva~90 kcal:3500

LOL, sitä paitsi Kotipizzan pizzat on kalliita, samalla summalla hakee jo vaikka mitä hyvää kaupasta. :rock:

El_Ucca sanoi:
Olen 26v, 195cm ja 78kg. Tavoitteena olisi painaa hieman yli 90kg

Olen nyt käynyt hetken aikaa salilla 3 kertaa viikossa. MA, KE, TO. Torstaina siksi, koska perjantaina ei yleensä kerkeä.

Päivän ruoka:

Aamulla
En syö mitään

Päivällinen klo 11-13:
Kotipizzan pizza: 1000 kcal + 60g proteiinia.
0.4dl kokista: 80 kcal + 0g prot.

Töistä menen suoraan suoraan salille.

Joka päivä klo 17-18 syön pirtelön, joka sisältää:
7dl (n. 350g) kasvisrasvajäätelöä: 556kcal + 10.5g prot.
3dl jugurttia: 255kcal + 10.8g prot.
3dl maitoa: 138kcal +9g prot.
1.5dl (n. 45g) Hera80: 193kcal + 34.2g prot.
15ml rypsiöljyä: 132kcal + 0g prot.

Illalla klo 21-23:
150g Keksejä tai muuta hyvää: 500kcal + 4g prot.
Vaihteleva ruoka-annos: n. 500kcal + n. 17g prot.
0.5dl maitoa: 230kcal + 15g prot

Tekee: 3584kcal + 160,5g proteiinia

Riittääkö tämä ruoka, vai olisiko suositeltavaa syödä enemmän? Aineenvaihduntani on aika nopeaa.

Tuo on kyllä hyvä esimerkki siitä minkälaiset päivän ruokailut ei saa olla!

B.O.S.S. sanoi:
LOL, sitä paitsi Kotipizzan pizzat on kalliita, samalla summalla hakee jo vaikka mitä hyvää kaupasta. :rock:

Lounasaikaan Pizza + 0.4 juoma 5.90. Ei kovin kallis. Kiitos tuosta ruokalistasta. Ei siinä kyllä hirveästi kaloreita ole, mutta proteiinia tuntuu olevan kivasti.

kaenkky sanoi:
Tuo on kyllä hyvä esimerkki siitä minkälaiset päivän ruokailut ei saa olla!

Juu tiedänhän minä, että tuo ei tod. ole mikään hyvä ruokavalio, mutta mikä tuossa on eniten päin persettä ja mitä tuohon olisi hyvä lisätä? Kaurapuuroa aamuisin? :)

Yritän lisäksi saada jonkin verran vitamiineja syömällä Multivita Plus-tabuja.

El_Ucca sanoi:
Juu tiedänhän minä, että tuo ei tod. ole mikään hyvä ruokavalio, mutta mikä tuossa on eniten päin persettä ja mitä tuohon olisi hyvä lisätä? Kaurapuuroa aamuisin? :)

Syöt aivan liian harvoin ja AIVAN HELV*TISTI sokeria ja ylipäätäänkin nopeita hiilareita. Kuituja en taas juurikaan sapuskoistasi löydä. Ja melkoisen suuri osa päivän rasvansaannista lienee sitä pahemmanlaatuista.

Aloita vaikka sillä kaurapuurolla, se on aivan erinomaista aamiaisruokaa - vielä kun höystät sen runsaalla keolla raejuustoa, niin jo vot! Ja jos kaurapuuro alkaa tökkiä, niin vaihda vaikka neljään viljaan ;)

El_Ucca sanoi:
Lounasaikaan Pizza + 0.4 juoma 5.90. Ei kovin kallis. Kiitos tuosta ruokalistasta. Ei siinä kyllä hirveästi kaloreita ole, mutta proteiinia tuntuu olevan kivasti.

No joo en tienny että lunssi on noin halpa Kotipizzassa, mä kävin sunnuntaina pitkästä aikaa hakemassa pizzan sieltä :hyper: ja oli olevinaan kallis kun kattelee noita "etnisten" pizzapaikkojen hintoja. :david: Enivei samalla rahalla saa varmasti fiksumpaakin sapuskaa.

Löydät ihan varmasti täältä ihan riittävästi infoa ilman että mä tässä sulle erikseen kirjottelen, mutta eniten päin revaa tosiaan tuossa sun nykyisessä (kuten Gillyanne jo laittokin) on nopeat hiilarit (pizzassakin pohja on pelkkää vehnäjauhoa + limun sokeri jne.), enempi pitäis saada hitaita hiilareita ja protskua tietty.

Kiitos tuosta ruokalistasta. Ei siinä kyllä hirveästi kaloreita ole
Tajusinkohan mä jotain väärin... Vrt. sun esimerkkiruokavalion ja tuon minkä lainasin kalorilaskelmat?? Olettaen että ne on oikein, ei niissä paljoa eroa ole...

B.O.S.S. sanoi:
Tajusinkohan mä jotain väärin... Vrt. sun esimerkkiruokavalion ja tuon minkä lainasin kalorilaskelmat?? Olettaen että ne on oikein, ei niissä paljoa eroa ole...

Tarkoitin lähinnä sitä, että tuossa joutuu tekemään aika kovan syömätyön ja ei saa tuon enempää kaloreita, mutta tuo ruokalista on tietysti kaikilta muilta osin ihanteellisempi kuin omani.

Etninen pizza on monesti jopa kotipizzaa parempaa, mutta kyllä sitä suomalaista tuetaan kun kerta noin halvalla lounasaikaan saa. Lounasajan ulkopuolella mennäänkin sitten aina ählämille :)

Tosin työpaikkaani lähinnä oleva, etninen pizzeria Aladdin (Tampere, satamakatu) tekee kaikkien aikojen surkeinta pizzaa mitä olen ikinä syönyt. Myös kebab oli perseestä tuolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse oon alkanu syömään nyt enemmän kun aiemmin. Paino noussu n. kuukaudessa 5kg tai jotain. Ennen tyyliin 67kg ja nyt 72. Melkein. Pituutta 185. Aina kun on johonkin lähdössä, niin ensin leipää ja vaikka raejuustoa tms. naamariin. Näin oon alkanu tekeen. Ja sitte tietty alotellu tota 80-100 leuanvetoo päivässä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom