Kauheita määriä kyllä ihmiset vetää aamupalaksi. Ite painan 78 kg ja paino nyt on kuukauden polkenut paikallaan sen jälkeen kun nousi melkein 10 kiloa 7 kk:ssa. Veikkaan, että juurikin kohtuu vaatimattoman aamupalani vuoksi ei enää lisäkiloja tule. Aamulla ei vaan yksinkertaisesti ruoka maistu. Lautasellinen muroja, banaani, ehkä leipä. Pitäis varmasti syödä nimenomaan aamulla paljon enemmän jos haluaa vielä tuosta lisää massaa. Ehkä pitäisi joku tollainen drinkki jaksaa vääntää ja joskus olenkin tehnyt protskujauhosta, parista kananmunasta ja maidosta jos on erityisen vaikealta tuntunut tuo syöminen. Ei vaan vedä aamulla...
Ei mullakaan vedä, mutta pakko mikä pakko. Itse en ole ikinä syönyt kunnon aamupalaa ja ruokahalu ei ole kummoinen aamuisin, pirtelö toki auttaa nopeudellaan eikä tarvitse purra ja "syömällä syödä" sitä sapuskaa. Eiku kurkusta alas vaan. Tuosta määrästä sen verran että itse olen reilusti yli 100 kiloa, joten kuten mainitsin voi jokainen sumplia reseptistä hieman pienempiä aamupalapaukkuja.
Silloin kuin en hae massaa en vedä läheskään tuollaisia määriä aamuisin...joskus jopa syön aamupalan vasta yli tunnin herättyäni.