lisää massaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hector
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
joo et kertokaas mulle nyt joku tosi hyvä massan lisääjä tai proteiini tuote jolla ne lihakset rupeis kasvaan kunnol.

Eivät ne lihakset jollain yksittäisellä tuotteella mihinkään kasva. Treenaa kunnolla, syö hyvin ja lepää riittävästi. Lisää informaatiota asiasta selaamalla esim pakkista ja pakkiksen FAQ:ia.

Syömistä ei voi korostaa riittävästi!

Itse, sain aikanaan sellaisen neuvon, että pitää syödä niin paljon, että on koko ajan täys olo tai vaikka ähky. Tämä onnistui mulla vain niin että söin kellon aikojen mukaan. Siis kun oli kulunut kolme neljä tuntia viime syönnistä, aloin taas ahtaa jotain naamaan, välittämättä siitä oliko nälkä vai ei.

Tietty jossain vaiheessa voi alkaa enempi kiinnostaa mitä sinne kitaan työntää, joten silloin katsetta taas tämän foorumin suuntaan.

Kyllä se massa sieltä alkaa tulla ja kun muistaa ihan oikeesti treenata niin tulee sitten lihastakin. :)

Kostaja sanoi:
Syömistä ei voi korostaa riittävästi!

Itse, sain aikanaan sellaisen neuvon, että pitää syödä niin paljon, että on koko ajan täys olo tai vaikka ähky. Tämä onnistui mulla vain niin että söin kellon aikojen mukaan. Siis kun oli kulunut kolme neljä tuntia viime syönnistä, aloin taas ahtaa jotain naamaan, välittämättä siitä oliko nälkä vai ei.

Tietty jossain vaiheessa voi alkaa enempi kiinnostaa mitä sinne kitaan työntää, joten silloin katsetta taas tämän foorumin suuntaan.

Kyllä se massa sieltä alkaa tulla ja kun muistaa ihan oikeesti treenata niin tulee sitten lihastakin. :)

Massakaudella ruokailuväli 2h, dietatessa 3h. 4h alkaa jo katabolia kolkuttelemaan :rock:

Suosi lihaa ja kanaa. kerää massaa järkevästi, eli et mättää itseesi mitään turhaa paskaa vaan järkevää ruokaa. hiilaria kunnolla ''massakaudella'' ja ei ole puuron voittanutta aamupalalla! muista myös juoda tarpeeksi! Ota ruokavalioosi mukaan vaikka ABB:n pure pro ja palautukseen N-large näillä pääset jo todella hienosti liikkeelle. suosittelen myös prolabin packin käyttöä saat hyvin päivittäiset vitamiinit niistä. Kovia treenejä ja tsemppiä massan rakennukseen.

hector sanoi:
joo et kertokaas mulle nyt joku tosi hyvä massan lisääjä tai proteiini tuote jolla ne lihakset rupeis kasvaan kunnol.

semmoinen missä on kaikkein eniten kaloreita.

Touu sanoi:
semmoinen missä on kaikkein eniten kaloreita.

Tai sit ei :david:

Älä osta mitään valmista massanlisääjää jossa on sokereita paljon. Tee itse oma protskusta rasvattomaan maitoon + öljyä. Parempi ja halvempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom