Lisää lihasmassaa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ravener
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ruokavalio ehdotuksia? Olen 178/68 mies. Oon käyny salilla aikalailla puolisen vuotta. Pitäs saada lisää lihasta.
Käyn 4krt viikossa salilla ja pyöräilen joka päivä töihin 7km suunta yht. 14 km.
Tässä havainnointi kuvaa[emoji1]
ymema3eb.jpg

Jos teiltä löytyis ruokavalio ehotuksia jotka sopii työssä käyvälle.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Paljonko ikää? Itse en mitään tarkkaa ruokaohjelmaa alkuun ottaisi, söisin vaan terveellistä perus safkaa (+rahkat ja raejuustot) paljon, sillä pääsee aika pitkälle. Sulla kun tulee pyöräiltyäkin töihin, niin saat aika urakalla lappaa ruokaa naamaan. Tuleeko sulla treenin jälkeen palkkaria juotua? Lisäks kovaa treeniä ja paljon unta! :puntti:

Ite myös ehdottaisin tohon et jos kaloreista kauheesti puutetta ni kaurahiutaleet maidon kanssa raakana taikka puurona ihanvaa ni johan niitä kaloreita kasaantuu.

Ruokaa sinne käkättimeen enemmän, ruokailuistasi et kerro mitään saati kalomääristä , mutta kuvasta päätellen hirveästi ei pöperö maistu.

Jos kiinteää ruokaa on vaikea syödä voi blenderillä tehdä smoothieita esim seuraavalla tavalla

kaurahiutale 120g (3 dl)
maitorahka 500g
rypsiöljy 20g
hera jauho 40g(n.1 dl)

Sekaan mehukeittoa tai mehutiivistettä ja vettä (sokerittomia toki) kunnes setti kunnolla juoksevaa ja ääntä kohti
=

n. 1060kcal. P 92 HH 95 R 32

Jos lihasmassaa haluat niin treenaa pääsääntöisesti toistoalueella 8-12 ja syö +500-1000 kcal enemmän kuin kulutat.

Ruokaa sinne käkättimeen enemmän, ruokailuistasi et kerro mitään saati kalomääristä , mutta kuvasta päätellen hirveästi ei pöperö maistu.

Jos kiinteää ruokaa on vaikea syödä voi blenderillä tehdä smoothieita esim seuraavalla tavalla

kaurahiutale 120g (3 dl)
maitorahka 500g
rypsiöljy 20g
hera jauho 40g(n.1 dl)

Sekaan mehukeittoa tai mehutiivistettä ja vettä (sokerittomia toki) kunnes setti kunnolla juoksevaa ja ääntä kohti
=

n. 1060kcal. P 92 HH 95 R 32

Joo jos ruoan syöminen tekee tiukkaa, niin toki karsi mehuista vielä sokeritkin pois. ;)

Tulee varmaan muuten hiton hyvän makusta tuolla... Marjoja/persikkaa/ananasta tai muuta mukaan. Ei sitä sokeria tarvitse vältellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo jos ruoan syöminen tekee tiukkaa, niin toki karsi mehuista vielä sokeritkin pois. ;)

Tulee varmaan muuten hiton hyvän makusta tuolla... Marjoja/persikkaa/ananasta tai muuta mukaan. Ei sitä sokeria tarvitse vältellä.

Sokeri nyt vaan melko hyödytöntä jos hiilarit voi ottaa muustakin. Hedelmät iha jees, mut turhat sokerilitkut ainakin itse jättänyt pois aikoja sitten pois. Mielummin kauraa tai riisiä suosin hiilarilähteenä.
En jaksa alkaa selventämään erikseen miksei sitä sokeria turhaan kannata vedellä, netistä löytyy kyllä infoa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom