Lisää Lihasmassaa Mutta Samalla Vatsasta Rasvaa Pois??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.s
  • Aloitettu Aloitettu
terve terve. tota mietin aloittaa massakuurin mutta samalla pitäisi vielä hieman saada vatsasta rasvaa pois jotta olisi vatsa lihakset täydelliset.

eli mietin kun olen vasta höyhen eli 66kg mutta silti tulokset ovat hyviä ja huimaa kehitystä mutta silti haluisin lisää massaa jotta lihakset näkyisivät kunnolla. mutta mietin että jos aloitan massakuurin niin kuinka paljon sitä kertyy vyötärölle kun teen 4 viikossa vatsoja niin mietin etten pilaa saavutusta vatsa lihasten suhteen?

tarvitsen hieman apua kun olen vähän hämilläni tässä.:nolo:

kun siis massakuurin aloitan niin tuleeko hyvin tuloksia? ja pilaako helposti reeniä vatsojen suhteen.

mikä olisi hyvä massakuuri ravinne?

kiitos jo valmiiksi

marko.s sanoi:
terve terve. tota mietin aloittaa massakuurin mutta samalla pitäisi vielä hieman saada vatsasta rasvaa pois jotta olisi vatsa lihakset täydelliset.

eli mietin kun olen vasta höyhen eli 66kg mutta silti tulokset ovat hyviä ja huimaa kehitystä mutta silti haluisin lisää massaa jotta lihakset näkyisivät kunnolla. mutta mietin että jos aloitan massakuurin niin kuinka paljon sitä kertyy vyötärölle kun teen 4 viikossa vatsoja niin mietin etten pilaa saavutusta vatsa lihasten suhteen?

tarvitsen hieman apua kun olen vähän hämilläni tässä.:nolo:

kun siis massakuurin aloitan niin tuleeko hyvin tuloksia? ja pilaako helposti reeniä vatsojen suhteen.

mikä olisi hyvä massakuuri ravinne?

kiitos jo valmiiksi

Yleissääntönä on, että dieetillä ei voi kasvaa, mutta aloittelijalta semmoinen voi onnistuakin.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394
Lue tuo linkki huolella läpi. Siellä on varmasti vastaukset kysymyksiisi.:)

Siis ootko sä nyt huolissas, että se sun sixpäkkis katoaa johonkin, kun aloitat bulkin? No kyllähän siihen läskiä kertyy, mutta ei se päkki mihinkään katoa, päinvastoin se kasvaa.

Mutuna ja omien empiiristen havaintojeni sekä kuulopuheiden perusteella tiukkana pysyminen ja kasvaminen onnistuu, joskin hitaasti/hitaammin kuin kunnon plussalla olo. Ei ole lyödä mitään faktoja tiskiin, mutta mun mielestäni tuo fläsän kertyminen kasvaessa on jopa turhankin kiveen lyöty sääntö. Vaikka tiukkuuskin on tietty suhteellista.

E: Lahjakkuudellakin lienee vaikutusta.

Joopa joo.

Ite suosittelen tätä FAQ-ketjua, klikkaa hymiötä-> :worship:

Back
Ylös Bottom