Lisää lihasmassaa 15 v pojalle?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen tällainen aika heiveröinen 15 v poika. Olen treenannut pari kuukautta kotonani mutta en ole huomannut merkittävää kehitystä lihasmassan osalta. Voimaa on tullut lisää. alakroppa on mielestäni kunnossa. 6-pack löytyy. Minulla on ollut aina vaikeuksia saada kehoni painoa nousemaan. Juon aika paljon kahvia (osuutta asiaan). Painan noin 65 kg ja pituutta löytyy alta 170 cm. Haluaisin lisää lihasmassaa yläkroppaani. Mitä liikkeitä ja lisäravinteita suosittelette tähän tarkoitukseen?

Kiitos jo etukäteen!:)

Olen tällainen aika heiveröinen 15 v poika. Olen treenannut pari kuukautta kotonani mutta en ole huomannut merkittävää kehitystä lihasmassan osalta. Voimaa on tullut lisää. alakroppa on mielestäni kunnossa. 6-pack löytyy. Minulla on ollut aina vaikeuksia saada kehoni painoa nousemaan. Juon aika paljon kahvia (osuutta asiaan). Painan noin 65 kg ja pituutta löytyy alta 170 cm. Haluaisin lisää lihasmassaa yläkroppaani. Mitä liikkeitä ja lisäravinteita suosittelette tähän tarkoitukseen?

Kiitos jo etukäteen!:)

Ensiksi tietysti ruokapuoli kuntoon. Paljon safkaa=painon nousu :D
Meinaatko kotonasi jatkaa harjoittelua, vai salille menossa? Kotona kun on usein kovin rajalliset mahdollisuudet treenata. Raskaita perusliikkeitä: kulmasoutu, penkkipunnerrus, mave yms.

Vaikka jalat saattavat mielestäsi olla kunnossa, niitä on silti syytä treenata.

Kyykkyä kunnon tekniikalla. Varovasti alussa ja lisää painoa pikkuhiljaa. Tulee massaa koko kroppaan. :)

kannattaa tehä mahdollisimman paljon koneita ja vipuvarsia.. kohistuu oikeaan paikkaan lihakseen. penkkimaximia kokeillessa kannattaa ostaa paita ja kehuskella kavereille penkkituloksella

Ja sitten mitä myös tarvitaan on aikaa ja kärsivällisyyttä.

mummielestä jos sun rasvat on suht kondiksessa niin etsä hirveen heiveröiseltä kyllä kuulosta 2kk treenanneeks, pikemminkin lihaksikkaalta :D
Sry vähä offtopick.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä ensin kannattaisi laatia treeniohjelma, sitten katsoa itsellesi tarvittavat lisäravinteet ruokailusi mukaan, sitten alkaa vasta treenaamaan. Fast tarjoaa parhaat lisäravinteet :thumbs:
--

Jos kiinnostusta löytyy treeniohjelman suhteen niin voit mailailla tai lisäillä matukankainen@hotmail.com

Suositut

Back
Ylös Bottom