Lisää lihaa vaan ei painoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by turre101
Noh, ei nyt ihan noinkaan että turha kasvattaa dieetillä hävitettäväksi. Eihän siitä lähde kuin pieni osa jos sitäkään jos muistaa riittävästi proteiinia syödä ja rasvaa, eikä vähennä kaloreita mihinkään järkyttäviin, joku -500 paikkeilla noin arviolta olisi varmaan ok. Jos nyt pitäisin dieetin niin näyttäisi luultavasti lähinnä surffarilta, kireä mutta ei mitään massaa. Nyt on sentään pieni kerros löysää kaikkien lihasten päällä niin näyttää isommalta. :D

Jos painon saisi lähemmäs 90kg, vaikka 87kg niin sitten voisi sen pudottaa rasvasta takaisin 80kg paikkeille.
[/QUOTE

totesin vain uudelleen saman asian minkä Wilu tuolla alkupuolella mainitsi... Eli jos on paljon ylimääräistä niin sen polttamiseen menee aikaa ja sitä myötä lihaksia... Eli nyt varmaan ymmärrät mitä tarkoitin.

Itse olen suht kireä koko ajan.. silloinkin pystyy kasvamaan. Luulisin että minulla on aina ollut rasva % noin 10, yleensä alle. Kerran mitattiin 8%, ja luulen että se on vielä ihan terveellinen luku, mutta en näe mitään syytä mennä paljon siitä alemmaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom