Lisää hymiöitä kaivataan!

Ylipäätään kaikki hymiöt ja ennenkaikkea avatarit jotka liikkuu ja vilkkuu paljon on ärsyttäviä. Nykyiset hymiöt ihan ok...

En muista kenen avatar se oli missä on mustavalkoinen naamankuva ja hlvtinmoinen vilkkuminen ja välkkyminen. Sellaiset pitäisi kieltää.

Originally posted by VahvaJussi
sun pitää käyttää tota IMG -toimintoo jolla sä saat sen grafiikan näkyviin, siis tohon img:seen kuvan koko URL...

No ei nyt ollut suurta tarvetta siihen, kun ne kuvat löytyy joka tapauksessa siitä Tomin laittamasta linkista, mutta kiitos kumminkin.

angel2[1].gif

Olisikohan mitenkään mahdollista saada tuommoista kuvaa käyttöön. Se kuvaa parhaiten minua ja kaikkea mitä koskaan olen täällä sanonut.

Ei mitään tollasia rehaavia hymiöitä jotka hyppii silmille. Noita perushymiöitä vois olla toki pari lisää, mm. Hasselhof

Ei helvetti, tuo David-hymiö on kyllä paha :D Muistuu mieleen kun pikkuvekarana salilla V-P Jacklin heittää treenitauon jälkeen "nämä jalatkin on nykyään kuin Ritari Ässällä" :lol2:

Originally posted by VahvaJussi
Nitskulle hymiö

borg_ani.gif

Tiedä sit mihin ton hymiön kehittäjä on tota ajatellut käytettävän.

Hehheh, aika hyvä !

täh, eiks jäbä diggaa uusista hymiöistä :itku:

mun mielestä nää uudet hymiöt :rock: :kippis1: :rock: ja :blow: :whip: :hmmm:
logo lehmä logo sydän logo kilinvit..

Olen kuiva ja ikävä tyyppi mutta mutta... saiskos sen kolmen hymiön rajoituksen takasin?
Ja tän :rock: kyllä joutas poistamaan kokonaan... tyypit raiskaa joka hemmetin threadiin tota hymiötä.

Originally posted by Ankka
Olen kuiva ja ikävä tyyppi mutta mutta... saiskos sen kolmen hymiön rajoituksen takasin?
Ja tän :rock: kyllä joutas poistamaan kokonaan... tyypit raiskaa joka hemmetin threadiin tota hymiötä.

Samalla kannalla. Hymiöt on ihan jees, jos nitä käytetään järkevästi. Alkaa ottaan päähän, kun lähes jokaisessa viestissä on asiayhteydestä riippumatta tämä :rock:

Jos viestiin tarvitsee pistää yli kolme hymiötä, niin kyllä se kertoo jotain postaajan kielen rikkaudesta.

Hymiöt on perseestä. Yksi naama per viesti ja kirjallisella anomuksella lupa kahteen ylimääräiseen kerran kuukaudessa.

Säästäväisyys kunniaan. Ei hymiötä tässä viestissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom