Lisää hymiöitä kaivataan!

http://www.handykult.de/menu/menu.php3?mid=smilie

rocketwhore.gif

jump.gif

jump.gif

bigsquaregrin.gif
squarecycle.gif

kloguck.gif

pump.gif
outtahere.gif

Musta toi valikoima on tällä hetkelläkin aika hyvä, tietty jotain hauskoja lisäyksiä olis kiva saada. Noi Tomin linkissä olleet moottorisahamurhaajahymiöt ym verijutskat voi mun puolesta jättää kyllä suosiolla pois. Osa sitäpaitsi sellasia, että pitää hetki tuijotella ennenkuin koko animaatio on ohi ---> voi rasittaa tota viestien lukemista :)

Jos jotain laitetaan tai korvataan niin niitten pitää sitten kuvata tunteita, mitään moottorisahahässäkkää ei tule. Ja kuten Tomi sanoi, tota saatanan raivostuttavaa keskisormihomopaskahymiötä ei IKINÄ tule enää meidän hymiövalikoimaan, se oli valehtelematta joka viestissä aikanaan.
Terveisiä vain moderaattorillemme JohnnyB:lle.

Mikä on moottorisahahässäkkä?
Mä myös haluisin nähdä keskisormihomopaskahymiön.
Nyt en ymmärtänyt mitä liittyy JB:hen.

Tähän ei varmaan voi paljoa vaikuttaa, mutta hyvä vaihtoehto muissa forum ohjelmissa on ollut, että saa nuo hymiöt pois päältä. Kun on kerran nähnyt se riittää, useimmiten ei näillä hymiöillä ole mitään täydentävää vaikutusta viestiin.

Originally posted by tapio
Mikä on moottorisahahässäkkä?
Mä myös haluisin nähdä keskisormihomopaskahymiön.
Nyt en ymmärtänyt mitä liittyy JB:hen.

Moottorisahahässäkällä tarkoitetaan varmaan yleisesti kaikkia ihan turhia hymiöitä ja keskisormismilie on tossa:

thefinger[1].gif

Kyllä noi nykyiset riittää mun mielestä. Varsinkaan mitään isoja ja animoituja ei jaksa katella, tulee ruutu turhan rauhattoman näköiseksi. Jos ei osaa jotain kirjoittamalla ilmaista, niin ei sitä asiaa hymiö tai useampikaan tod.näk. sen kummemmin selvennä.

Aiheeseen liittyviä hymiöitä?

sport-smiley-003.gif

Maanviljelijä/bodari/voimamies:
costumed-smiley-024.gif

Hiilaripäivänä:
food-smiley-002.gif

Saako roinanhimo vallan:
large-smiley-006.gif

Nousee nousee:
spudniklifter.gif

Roinaajille:
heroin_spritze
junkie.gif

No jåå... Saahan näitä hymiöitä lisättyä jos siihen kokee tarvetta

Originally posted by colemanni
maksimi pitäis olla yks hyypiö per viesti
Eikös täällä joskus ollut oliko se kolmen hymiön rajoitus... miks se on otettu pois? Oikeesti jotkut henkilöt tarvitsis semmosta.

Tosta valikoimasta puuttuu poraamishymiö, tahtoo semmosen
bigcry.gif

Originally posted by Mike
Onkos tämä hyvä?

Joo , toi ois sopinu vaikka tämän threadin ekan viestin loppuun..

Originally posted by Mike
:itku: Onkos tämä hyvä?

Just tän tyyliset hymiöt on hyviä, koska niille löytyy käyttötilanteita. Ja tietenkin järki käteen niiden hymiön määrässä. 3-5hymiöö/ viesti ois ihan hyvä rajoite. 3 Saattaa kyllä pitkässä viestissä jäädä hieman vajaaksi mut kyllähän sillä pärjää, laatu on tärkeempi kuin määrä :)

edit. joo ja kiitoksia vaan uusista hymiöistä, vaihtelu kyllä virkistää :kippis1:

VahvaJussi: Nyt vaan ylläpidolle kunnon :blow:

;)

Originally posted by kekexx
Mulle sopii ainakin seuraavat Eliten:

:freak:
:insane:
:nerd:
:silly:
:think:
:worried:
:xeye:

saa nähdä kuka kehtaa ottaa aktiivikäytöön tuon suihinottohymiön...

sun pitää käyttää tota IMG -toimintoo jolla sä saat sen grafiikan näkyviin, siis tohon img:seen kuvan koko URL...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom