SUPERCARB 1kg -40%

Lisää hymiöitä kaivataan!

runkkubig.gif

:david:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joku raivohymiö ois hieno:D

kun :hyper: ja :curs: yhdistetään

edit: Millainen :lol1: on ollut?

ZannaZ sanoi:
Toi vika varsinkin on aika osuva, ei kyl toi ekakin on aika näppärä.

Tästä Mike saa slaagin (sorry)
d040.gif

O=)
a040.gif

a080.gif

Näin kesän kynnyksellä olisi todella mukavaa, että olisi jotain tosi pirteitä ja pomppivia, välkkyviä ja muita sellaisia hymiöitä millä voisi viestiä piristää tosi nätisti?

olinko eka?

Olit kuule Salomaa ainoa, mutta munkin mielestä hymiöiden määrää palstalla vois lisätä, ne tuovat ilmettä viesteihin, eikä niitä ole koskaan liikaa. Rafael :haart: hymiöt

Hymiöitä ei tosiaan ole ikinä liikaa. Joka sanaa voisi tuoda kuvaamaan jonkun kuvan. Olisi paljon parempi jos tämä turha verbaalinen kommunikaatio jäisi vähemmälle.

Haluan NGV:n selästä hymiön.

sgege sanoi:
Olisi paljon parempi jos tämä turha verbaalinen kommunikaatio jäisi vähemmälle.

Tätä mä juuri tarkoitan, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Sitäpaitsi tekstiä on paljon mukavampi ja nopeampi lukea, kun noista kuvista näkee paremmin missä kohdassa oli menossa.

Jotkut käyttäjät ovat jo ymmärtäneetkin tämän, ja paljon näkee viestejä, joissa ei ollenkaan ole sanoja, vaan esim. hymiö :rock:

Onhan se nyt paljon selkeämpää, heti näkee että kirjoittaja on hyvällä fiiliksellä siinä jutussa mukana. Tulee hyvä mieli, eikä mene turhaan aikaa sen asian huomaamiseen verrattuna siihen, että siellä olisi sanoja.

Mä rakastan viestejä, joissa ei ole noita saatanan irvikuvia. Esim jotain sannan tekstiä on yhtä helvettiä lukea, kun se floodaa noita paskoja hymiöitä viestit täyteen. Menettää merkityksensä kun joka viestissä on IHAN PAKKO olla joku paskahomolärvi irvistelemässä.

Mike sanoi:
Mä rakastan viestejä, joissa ei ole noita saatanan irvikuvia. Esim jotain sannan tekstiä on yhtä helvettiä lukea, kun se floodaa noita paskoja hymiöitä viestit täyteen. Menettää merkityksensä kun joka viestissä on IHAN PAKKO olla joku paskahomolärvi irvistelemässä.

Mielipiteensä kullakin, yhtä paskaa sitä monen mielestä voi olla teksit vailla hymiötä, tai muuta väritystä:urjo:

Olen Miken kanssa samaa mieltä. Jossakin oli pari aika pitkää tekstiä ZannaZilta, ja laskin että niissä oli about 12-15 hymiötä! Joku raja niiden hymiöiden käytössä pitää olla. Ja nämä nykyiset riittää aivan hyvin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom