Limewire ongelma torrenttien seed:issä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Olisikohan täällä Limewiren käyttäjiä. Minulla on maksettu Limewire Pro. Yritän latailla sillä torrentteja, ja latailut onnistuvatkin aina hyvin. Ongelma on siinä että kun jätän torrentin seediin (jakoon), se ei aina ehdi edes 100% asti kun tulee "siirto keskeytetty" eikä kyseistä torrenttia enää jaa. Haluaisin edes jakaa sen 100% että pysyisi ratiot kunnossa, mutta suurin piirtein joka toinen tai joka kolmas jako keskeytyy täysin satunnaisen oloisesti siirto keskeytetty -statukseen eikä jaa lainkaan enää. Kyseiset siirrot poistuvat listalta kun klikkaa clear inactive. Yleensähän Limewire herjaa jos yrittää keskeyttää jaon joka on alle 100% mutta näiden kohdalla ei edes herjaa mitään, listassa vain lukee tuo "siirto keskeytetty". On ihan :david: olo jo tämän kanssa, kun olen kuukausia yrittänyt touhuta tämän kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heivaa se limewire vi****n ja lataa uTorrent ja PeerGuardian 2 . Ite en koskis tikullakaan enään Limewireen

heivaa se limewire vi****n ja lataa uTorrent ja PeerGuardian 2 . Ite en koskis tikullakaan enään Limewireen

Taas oli yöllä seedit jumittaneet, niin v*ttuuksissani asensin aamulla uTorrentin. Täytyy myöntää että toimii jouhevammin ja latauksetkin nopeutuivat moninkertaisiksi (vaikka Limessä oli käännetty kaistankäytöt kaakkoon). Tiedostot latautuvat alle neljännekseen siitä mitä Limellä kesti ja siihen mennessä kun Lime olisi ladannut tiedoston, on uTorrent hoitanut seediäkin tarpeeksi. :dance:

Maksettu p2p-softa?? :confused:
Niinpä. Miksi maksaa kun kerran voi saada ilmaiseksikin. En mä ainakaan ala maksamaan ohjelmoijille mitään, että ne tekee mulle softat. Kyllä heidän pitäisi ihan tekemisen ilosta noita ohjelmia tehdä. ;)

Niinpä. Miksi maksaa kun kerran voi saada ilmaiseksikin. En mä ainakaan ala maksamaan ohjelmoijille mitään, että ne tekee mulle softat. Kyllä heidän pitäisi ihan tekemisen ilosta noita ohjelmia tehdä. ;)
Kysehän on siitä, että ks. henkilö maksaa saadakseen paremmat mahdollisuudet warettaa ja tukee niitä jotka tuon softan on laitonta käyttöä varten tehtyt. Jollain p2p-softalla rahastaminen on täysin moraalitonta, eri asia sitten jos tuo on alunperin ohjelmoitu ihan muuhun käyttöön. Vähän sama kuin maksaisit torrent-sivulla _rahaa_ saadaksesi uploadia tilillesi.

Ware aka Warez tarkoittaa sceneryhmien julkaisemaa materialiaa, eli joo väitän ettei ole laillista warea.
Mutta ei sun ihan tosi tarvitse väittää täällä, että imuttelet Limewirellä etätehtäviä duunista tai linux imageja -- kukaan ei tuomitse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom