Se on totta, että liikuntasetelillä maksettaessa ei asiakkaalle saisi aiheutua mitään ylimääräisiä kuluja. Mutta, se ei päde suoraveloitukseen. Itse käyn salilla, missä peritään 10 euroa joka kerrasta kun sinne viet liikuntaseteleitä. Eli jos viet sinne 10 krt liikuntaseteleitä, niin ne perii siitä yhteensä 100 euroa (kymppi per kerta). Mua rupes ihmetyttämään toi kun soitin salille ja tiedustelin tota liikuntaseteli-juttua, en ennen oo ollut tekemisissä kyseisien setelien kanssa. Soitin sit Smartumiin (ne hoitaa noita liikuntaseteleitä) ja tiedustelin asiaa. Siellä sanottiin, että nykyään on tohon tullut muutos. Kuntosali saa periä jonkun summan (kuitenkin max 10 euroa per kerta) asiakkaalta, koska yritys eli tässä tässä tapauksessa toi kuntosali perustelee noi "käsittelymaksut" sillä että heille tulee lisää töitä (plaa plaa) kun tehdään suoraveloitukseen muutoksia. Se on kuulemma ihan yrityksen päätös periikö lainkaan ja jos perii niin minkä summan. Ja sali jossa meikäläinen käy, perii sit maksimisumman. En tiedä oliko pennsylvanian tapauksessa suoraveloitus kysymyksessä vai ei. Mut näin. Mä kyl protestoin sen verran tota rahastusta et liikuntaseteleitä en salilleni vie, ne käytän sellaseen paikkaan jossa mun ei tarvi maksaa mitään hiton käsittelymaksuja.