Liikunnalla poltettu kalori

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jfx
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voihan sitä tietty tehdä asioita oikein ilman, että tietää mitä tekee, mutta itse haluaisin saada kokonaisvaltaisemman käsityksen kaikesta, jotta voisin muodostaa paremmin omia mielipiteitä asioista. Mielestäni tälläinen foorumi on juuri oikea paikka tälläisille "vaikeille" asioille. Sitten kun suunnitelma on tehty niin sitten salilla voi olla vain tyhmä miehekäs miehinen mies ja nostella painoja.

Ole hyvä vaan, elimistön ja varsinki rasvojen käyttäytymiseen liittyvät asiat on pitkälti mutuilua vielä tänäkin päivänä ja kokeiden tuloksetha vaihtelee melkei joka kerta kun joku jotain yrittää todistaa absoluuttiseks totuudeks. Siinä ajassa ku sinä selvittelet totuuksia täällä ja hifistelet treenien rasitustasojen & optimaalisen aerobisen määrän valinnan kanssa, Pentti Perustreenaaja on tahkonnu 5kg lisää lihaa ja poltellu perinteisellä dieetillä ylimääräset pois :D

^ no kun kerran vertaat henkilökohtaisesti juuri minua Pentti Perustreenaajaan niin voisitko kertoa myös mihin perustat tuon, että minä en kehity Penttiin verrattuna? Treenaanko mielestäsi liian vähän? Syönkö mielestäsi huonosti?

^ no kun kerran vertaat henkilökohtaisesti juuri minua Pentti Perustreenaajaan niin voisitko kertoa myös mihin perustat tuon, että minä en kehity Penttiin verrattuna? Treenaanko mielestäsi liian vähän? Syönkö mielestäsi huonosti?
En ole razorblade, mutta vastaan kuitenkin, olet melko aloittelija vielä (teksteistä päätellen) niin jos vaan tekisit perusasiat kunnolla niin tulos olisi paljon parempi mutta nyt kulutat aikaa kaikenlaiseen turhaan hifistelyyn. Ei tätä tarvi tehdä niin helvetin vaikeasti, miinuksilla rasvaa palaa ja siihen kun yhdistää salitreenin niin lihakset säilyy, plussalla sitten kehitetään sitä lihasta ja syömällä mahdollisimman puhtaasti niin sitä rasvaa ei synny paljoakaan....

^ Täältä löytyy koko ajan ihmisiä, jotka kieltävät yksityiskohdista puhumisen ja alkavat piirtää jotain helvetin kokonaiskuvaa ja olettavat sen olevan itselläni pielessä jos tartun yksityiskohtiin. Kyllä, olen aloittelija ja siksi nämä asiat kiinnostavatkin.

Näin syön:

Aamupala: Vettä 5 dl, Kreatiini / 5g, Ruisleipä (kalkkuna + juusto + margariini) / 2 kpl, Banaani / 1 kpl, Mysli / 45 g, Mansikkakeitto / 250 g, Kalaöljy / 1000mg, Maito / 2.5 dl
Lounas: Vettä 5 dl, Heraproteiini / 37g (treenipäivänä), Ruishiutaleita / 1 dl, Spelttihiutaleita / 1 dl, Vehnäleseitä / 0.5 dl, Puolukkahillo / 2 rkl, Kalaöljy / 1000mg, Magnesium / 1 tl, Maito / 2.5 dl
Välipala: Vettä 5 dl, Jauheliha / 233g, Porkkana / 1 kpl, Paprika / 1 kpl, Kylmäpuristettu rypsiöljy / 10g, Maito / 2.5 dl
Päivällinen: Vettä 5 dl, Raejuusto / 200g, Tonnikala / 90g, Ananas / 140 g, Maito / 2.5 dl
Iltapala: Vettä 5 dl, Maitorahka / 250g, Mustikka / 50g, Mansikka / 50g, Maito / 2.5 dl

P36/H39/R25 = 2347 kcal (ilman palkkaria) ja proteiiniä tulee 2.2g / painokilo välipäivänä ja treenipäivänä 2.6 g / painokilo. Hiilaria ja hyvää rasvaa tarvitsisi lisätä sitten kun aloitan bulkin.

Näin treenaan salilla neljä kertaa viikossa:

TREENI A

Kyykky: 3 x 5 x 80% 1RM
SJMV: 2 x 10 x 70% 1RM
Pohkeet seisten: 4 x 15 x 60% 1RM
Kyljet selkäpenkissä: 3 x 15 x 60% 1RM
Vatsat: 3 x 20

TREENI B

Penkki: 3 x 5 x 80% 1RM (tanko)
Kulmasoutu: 3 x 5 x 80% 1RM (tanko)
Pystypunnerrus: 3 x 5 x 80% 1RM (tanko)
Scott-hauiskääntö: 2 x 10 x 70% 1RM (mutkatanko)
Dippi: 2 x MAX

TREENI C

Maastaveto: 2 x 5 x 80% 1RM
Etukyykky: 3 x 10 x 70% 1RM
Pohkeet istuen: 4 x 15 x 60% 1RM
Kyljet käsipainolla: 3 x 10 x 70% 1RM
Vatsat: 3 x 20

TREENI D

Penkki: 3 x 10 x 70% 1RM (käsipaino)
Kulmasoutu: 3 x 10 x 70% 1RM (käsipaino)
Pystypunnerrus: 3 x 10 x 70% 1RM (käsipaino)
Ranskalainen punnerrus: 2 x 10 x 70% 1RM (mutkatanko)
Leuanveto: 2 x MAX (vastaote)

Näin treenaan välipäivänä:

Alkulämmittely 5 min + Tapata HIIT + puolen tunnin kävely.

Näin treenaan vapaa-ajalla:

Luen Pakkotoistoa ja ikävä kyllä myös itse kirjoitan tänne, mutta vain sen takia, koska täällä on myös niitä jotka ovat asiallisia ja tietävät mistä puhuvat.

Treeni- ja Pakkotoistotaustaa 7,5 kk, josta 21 vk olin miinuskaloreilla ja paino tippui 108 kg -> 93 kg ja nyt tarkoitus aloittaa lähiaikoina bulkkaus.

Edes tuntematta tapaasi pelata sählyä, sanoisin että ei ole.

Edes tuntematta tapaasi jolla mielipiteesi muodostit, koska et perustellut sitä mitenkään niin ainakin itselläni sählykunto auttaa HIIT -treenaamiseen ja HIIT-kunto auttaa sählynpelaamiseen. Kun harrastin vain tasapaksua hölkkäämistä ei sählykuntoni parantunut mitenkään oleellisesti kun taas nyt olen huomannut eron ihan muutaman HIIT-treenin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom