Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan sitä tietty tehdä asioita oikein ilman, että tietää mitä tekee, mutta itse haluaisin saada kokonaisvaltaisemman käsityksen kaikesta, jotta voisin muodostaa paremmin omia mielipiteitä asioista. Mielestäni tälläinen foorumi on juuri oikea paikka tälläisille "vaikeille" asioille. Sitten kun suunnitelma on tehty niin sitten salilla voi olla vain tyhmä miehekäs miehinen mies ja nostella painoja.
Edes tuntematta tapaasi pelata sählyä, sanoisin että ei ole.olen ehkä virittänyt kehoa pelaamalla sählyä kerran viikossa, joka on mielestäni jopa aika lähellä HIIT:iä.
En ole razorblade, mutta vastaan kuitenkin, olet melko aloittelija vielä (teksteistä päätellen) niin jos vaan tekisit perusasiat kunnolla niin tulos olisi paljon parempi mutta nyt kulutat aikaa kaikenlaiseen turhaan hifistelyyn. Ei tätä tarvi tehdä niin helvetin vaikeasti, miinuksilla rasvaa palaa ja siihen kun yhdistää salitreenin niin lihakset säilyy, plussalla sitten kehitetään sitä lihasta ja syömällä mahdollisimman puhtaasti niin sitä rasvaa ei synny paljoakaan....^ no kun kerran vertaat henkilökohtaisesti juuri minua Pentti Perustreenaajaan niin voisitko kertoa myös mihin perustat tuon, että minä en kehity Penttiin verrattuna? Treenaanko mielestäsi liian vähän? Syönkö mielestäsi huonosti?
Edes tuntematta tapaasi pelata sählyä, sanoisin että ei ole.