SUPERCARB 1kg -40%

Liikun ja syön oikein mutta paino ei putoa-mikä neuvoksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MKH
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt olet siis nainen? Kirjoitit nimittäin punttimimmien osioon ;) Ei siis haittaa ainakaan mua, mutta huvitti vaan, kun sopivasti tekstissäsi "Erona vain se, että kun dieettini aloitin niin olin 170cm ja 80kg mies."

hahhah, sori en yhtään huomannut kun selasin vaan tuolta uusien viestien puolelta. tää "mimmi" kuittaa, jatkakaa.. :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Moikka, mistään en mitään tiedä, mutta koska olen samanikäinen ja suurinpiirtein samankokoinen (176/72 oli lähtötaso), niin ajattelin jakaa kokemukseni. Yritin aikalailla noilla samoilla kaloreilla pudottaa painoa, paino ei pudonnut, mutta lihasta ja rasvaa tuli lisää, eli olin kuitenkin sitten plussalla. Mun hengitykseen menevät kalorit pitäisi olla noin 1700 jonkin mittauksen mukaan.
Heräsin myös öisin nälkään, kun yritin korvata hiilareita rasvalla ja prodella, vaikka olin kokonaiskaloreissa loppupeleissä plussalla. Liikun myös mielestäni ihan kohtuullisesti, juoksua, intervallia, salia, kävelyä, vaan mitään ei tapahtunut rasvanpoltossa. Sitten leikkasin kalorit ihan reippaasti n. 1200 kcal/päivä riippumatta onko lepo- vai liikuntapäivä (tosi harvoin tulee kyllä sellaista päivää, etten edes tekisi kävelylenkkiä), ja vasta sitten alkoi tapahtua. (Kovaa maastojuoksulenkkiä varten tosin on pakko vähän tankata näillä kaloreilla.) Joka paikasta on nyt lähtenyt rasvaa lyhyessä ajassa. Luin jostain, että jos pudotettavaa painoa ei ole kymmeniä kiloja, ne viimeiset rapiat 5 kiloa on tosi tiukassa, eikä lähde pienillä hienosäädöillä, vaan ainoastaan tosi tiukalla dieetillä. Voi tietty olla, että treenaat kovempaa, eikä tää toimi sinulle, mutta tässä vain yksi epätoivoisen kokemus. Ennenkuin se 40 tuli mittariin, paino kyllä putosi rapiat 2000 kcal/päiväkin.

Joo kyllä tää ikä tekee temppunsa,pitää olla tarkkana mitä suuhun pistää. Mulla on toiminu kyllä vähän liiankin reippaan ilosesti nyt tää uusi lasku, paino tullu viikossa 2 kg alas! Treenitki toistaiseksi pysyny kasassa. Keskityn siis lähinnä punttiin ja reippaisiin kävelyihin plus salin crosstraineriin:D Eli toi täällä aiemmin jaettu linkki tässä: IIFYM Calculator. Pitää tänään tai huomenna vetää parit extra leivät ettei painu liian nopeeta alas.

Mä otan vähän takaisin tuota omaa kommenttiani, koska kahdessa viikossa on lähtenyt kolme kiloa, eli puolet tavoitteesta. Eli en olekaan varma onko tämä hyvä homma.

Mulla menee usko myös.. Paino alkaa putoomaan ku vedän ihan sairaan tiukalle,näkö hämärtyy, tuntuu et luut tulee ihosta läpi,siis aivan tolkuttoman heikoks on mentävä että paino putoo. Nyt iski vielä flunssa ja ihan syystä että eilen oli tautisen heikko olo. 5g eneemmän hiilaria/ateria niin treenit menee ku siivillä ja paino ei putoa- 10g vähemmän/ateria ja teet kuolemaa mut paino putoo ja treeni on yhtä tuskaa.

Jos sun paino hujahti viikossa(?) 2 kg ja nyt siitä on noin 10 pv, ei ole mikään ihme jos paino ei tässä ajassa taas puolestaan liikahda. Heilunta on niin kovaa.

Ei pidä vetää niin tiukalle että näkö hämärtyy. Heikkouden tunteeseen voi sitten olla monia syitä, osin yksilöllisiä: joillakin se on liian alhainen hiilarin, toisilla rasvan ja ehkä kolmansilla proteiinin määrä. Neljänsillä liiallinen liikunnan määrä suhteessa dieettiin.

Sinuna koettaisin nyt pysytellä sen kalorimäärän tuntumassa millä paino laskee ja etsiä erilaisia makroyhdistelmiä. Millaiselta peruspäiväsi näyttää ruokien suhteen nyt?

Siis kyllä tässä on ihan nyt superläskistä kyse ollut ja katsoin väärin sen uuden dieetin alun painon pudotuksen:Se olikin n -1kg mikä sit pomppi ees taas.Mutta se tunne kun tietää näkee (on mitat on peili on vaatteet on kuvat on analyysi rasvasta mittauksella on keittiövaaka on ehjä keittiövaaka jnejnejne) että mitään ei läskin lähdössä tapahdu on superraivostuttavaa. Mun pvä on nyt 1718kaloria,P 1,7/kg R 0,7/kg H 3,28/kg,josta sitten nipistin n 20-25g pois parina päivänä ja se oli liikaa mulle just ton näön hämärtymisen suhteen jne. Eli alle peruskulutuksen en ole mennyt. Kaikki varmaan luulee että oon joku täys pelle tai joka ei tiedä mistään mitään mutta voin sen verran vielä valaista että teininä sain aika pahan syömishäiriön ylipainon takia ja laihduin melkein sairaalakuntoon.Tää varmasti vaikuttaa siihen että en meinaa päästä tästä sitkeästä eroon. *huoh* Mutta nyt olen saanut jotain tapahtumaan..eilen illalla katsoin mun masua ja siinä näky enemmän lihasta(aiemmin näkyny hivenen aamulla)! Ja aamupaino olikin sit alempi kun koskaan ennen ja olo super ja ihan mieletöntä.Nyt jos palaminen oikeesti alkaisi tästä päivästä kunnolla niin olisin niin superonnellinen enkä mouhkais enää täällä:D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom