liikkeiden suhteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
miltä porukan mielestä näyttää noiden liikkeiden suhteet?
eli jos joku näyttää vahvalta muihin nähden niin vähennän sen treenausta ja jos joku näyttää heikolta lisään sen treenausta...
työntö 80kg
penkki 110kg
mave 160kg
hauiskääntö seisten 3 x 60kg
kyykky ehkä tuurilla 100kg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyykky pitäis olla reilusti isompi, jotain samaa luokkaa maven kanssa. Hauiskääntö on suhteessa todella kova (onko otettu takaraivo lattiaan -tyylillä?).

Tuosta että lisätään niiden liikkeiden treenausta, jotka ei ole kehittynyt en ole täysin samaa mieltä. Ongelma voi yhtä hyvin olla palautumisessa tai siinä, ettei treenata oikein tai tarpeeksi intensiivisesti.

Zone-sarja -42%
180cm/95kg reenannu pari vuotta....ensmääne vuos päin persettä...eli joka troine päivä penkkii ja haukkaa.....ehkä tohon hauikseen vaikuttaa sekin jopa et olen raksalla töissä... :rock:

kukaan ei oikeastaan ole vielä kunnolla kommentoinut noita muita paitsi kyykkyä....olisi kiva kuulla muutakin kommenttia :whip:

Ei niitä suhteita niin kannata mietiskellä. Treenaat vaan kaikkia kovaa. Jos jotakin alkaa treenaamaan enempi, niin ei se tarkoita sitä, että se kehittyisi siten nopeammin. Muuten minä ainakin treenaisin kaikkia lihasryhmiä enemmän!

Noiden liikkeiden suhteista nyt kuitenkin yhteenvetona: Huono kyykky, hyvä hauiskääntö. Työnnöstä en osaa sanoa, kun en harrasta. Muuten hyvät suhteet.

mitä sä haet? ihan yleisesti voimaa kaikkialle kroppaan, vai onko kenties voimanosto (kyykky,veto,pena) se mitä haluat kehittää? jos ei yhteistuloksella ole niinkään väliä niin en suuremmin miettisi suhteita. itselläni on tulokset aika samaa luokkaa, jotain -10kg per liike, haukkarikäännöissä tosin voisi ottaa 20kg pois.

lasikuitujeesus sanoi:
Huono alkaa voimanostajaksi, ellei polvi kestä kyykkyä.

niin on..mulla on jotkut siteet liian löysät polvessa ja se siksi välillä "luisuu" paikaltaan..tämä tapahtuu ainoastaan kun olen kyykky asennossa ja silloinkin vain välillä joten olen pyrkinyt keskittymään lähinnä voiman hankintaan tasaisesti. jalkoja en juurikaan treenaa tuon polven takia, silloin harvoin kun treenaan niin en isoja painoja uskalla nostella....
:wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dino84 sanoi:
niin on..mulla on jotkut siteet liian löysät polvessa ja se siksi välillä "luisuu" paikaltaan..tämä tapahtuu ainoastaan kun olen kyykky asennossa ja silloinkin vain välillä joten olen pyrkinyt keskittymään lähinnä voiman hankintaan tasaisesti. jalkoja en juurikaan treenaa tuon polven takia, silloin harvoin kun treenaan niin en isoja painoja uskalla nostella....
:wall:

Ootko kokeillu ojennuksia ja koukistuksia? Niitä pystyy treenaamaan kyllä vaikka polvi temppuileekin ja varsinkin noi ojennukset vahvistaa polvea tukevia lihaksia.

Back
Ylös Bottom