Liikkeet olkapäille ja epäkkäille

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mitkä ovat hyviä massaliikkeita olkapäille ja epäkkäille?

tuo epäkästreeni kiinnostaa varsinkin kun pitäisi saada lihaksia niskan suojaksi.

Onko muuten mitään hyötyä vetää voimaharjoittelu jaksoja massakausien väliin kun pääsääntöisesti harjoittelu on massanhankintaa? Jos on niin millaisia harjoittelujaksoja suosittelisitte?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pystypunnerrus ja vipunostot olkapäille, shrugsit epäkkäille. Myös mave ja yläselän liikkeet kasvattaa epäkkäitä.

Originally posted by gotto
Pystypunnerrus ja vipunostot olkapäille, shrugsit epäkkäille. Myös mave ja yläselän liikkeet kasvattaa epäkkäitä.

Kiitoksia!

Onko mahdollista saada näistä liikkeistä jotain kuvaesimerkkiä kun nuo nimet eivät sano mulle yhtään mitään :arvi:

Originally posted by bluefever
Onko mahdollista saada näistä liikkeistä jotain kuvaesimerkkiä kun nuo nimet eivät sano mulle yhtään mitään :arvi:

Ootas.

Pystypunnerrus
Viparit
Shrugs(olankohautus)
Maastaveto

Pystypunnerrus onnistuu myös istuen. Toki noita voi muutenkin soveltaa tangolla, taljoilla ja käsipainoilla tehtäviksi.

Viellä tosta voimaharjoittelusta. Että onko sitä mitään järkeä tehdä jos kuitenkin pääasia salilla käynnissä on kehonrakennus?

Tuntuu vaan jotenkin avuttomalta pumpata niitä pieniä rautoja päivästä toiseen (voima kun ei oikein tossa touhussa kehity)

Auttaisiko voimakaudet aina vähän väliä, että voisi nostella hiukan isompia rautoja sitten taas massakaudella?

Valitse kultainen keskitie, säädä treenit viiden viikon sykliin:

1. viikko massa - toistot sarjoissa 8-12
2. viikko voima - toistot ~6
3. viikko m / v - toistot ~8
4. viikko pumppi - toistot ~12
5. viikko palautus - kevyttä treeniä

Hyviä vinkkejä treeniini sain itse "Elämäntapana fitness" -kirjasta (Pauliina Talus). Suosittelen.

Itse teen näin:

Toi Jkk:n juttu näytti epäilyttävästi tältä :eek:

Viikko 1: Massa
Viikko 2: Voima
Viikko 3: Pumppi
Viikko 4: Massa/Voima
Viikko 5: Palautus

Toi on "mun omakehittämä" juttu... en oo muistaakseni missään nähnyt vastaavaa. Jkk oli ainakin mun ohjelman vilkassu läpi ettet vaan sieltä ottanut ? :haart:

Zone-sarja -42%
Re: Re: Liikkeet olkapäille ja epäkkäille

Originally posted by Force
Jenkkifutistako pelaat, vai mihin tarvitset lihaa niskan suojaksi?

eikun meinaan vapaapainijaksi :lol2:

no ei.. mulla on töissä usein ongelmia tuon niskan kanssa niin saa sitten epäkkäät siihen hyvin suojiksi.

Eikö voimakauden pitäisi kestää vähintään 5 viikkoa, niin että sillä on jotain tehoa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom