Liikaa treeniä?? Monta lajia päällekkäin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toub1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs tälläinen kysymys heräsi:
Tuleeko treeniä liika jos käyn 1-2 kertaa viikossa salibadyä pelaamassa (2 joukkue joten treenit eivät aivan rankimmasta päästä) 3-4 kertaa salilla ja 1-2 kertaa viikossa veri vetää tatamille han moo doa tykittämään. Tykkään treenata kovaa silloin kun harjoituksissa / salilla olen eli väh. 80% harjoituksissa itsestäni otan irti... Eli voiko tämmöisestä treenaamisesta olla suurta haittaa lihaksien kasvulle joka on nyt se ykkös tavoite urheilun saralla... Kannattaisiko hankkia jtn palautus juomaa / tehdä itse ja juoda iltaisin vai mitenkä? Onko jollain kokemuksia useammasta lajista päällekkäin, joista yksi olisi tuo punttisali... Kaikki neuvot tervetulleita...:):david:

Se on ihan ihmisestä kiinni kuinka paljon sitä pystyy treenaamaan, ja miten sen jaksottaa (kevyet viikot, vähintään yksi lepopäivä viikossa olisi kova sana). Ylikuntohan tuossa saattaa koputella olkapäähän aika nopeasti, että kannattaisi kuitenkin pistää asiat "tärkeysjärjestykseen".

Jos haluat kehittyä kuntosali puolella, niin jätät muut urheilut melkein jopa taka-alalle ja keskityt lihaksien hankintaan. Tai sitten toisin päin, että käyt vaan salilla muiden lajien vastapainoksi.

Itse en kyllä treenaa noin monta kertaa viikossa, mutta "lajeina" pyörii potkunyrkkeily, kuntosali ja lenkkeily (treenaan "vain" 5-7 kertaa viikossa).

palkkarihan nyt on aika hyvä olla jos salilla käy, itse voit eri aine osista tehdä, riippuen siitä mistä pidät, noin 30-40min treenin jälkeen

Sulla on lihaksien kasvatus ykköstavoitteena.. Nyt on kyllä liikaa aerobista.

Palautusjuomaa kannattaa hankkia, ja sitä saa ihan www.p-store.fi

No ei kyllä ole liikaa aerobista missään nimessä. Lihakset kasvaa tuolla treenillä varmasti jopa paremmin kuin niillä, jotka eivät koskaan missään nimessä harrasta aerobista, kun se syö heti lihakset hei!

Riippuu toki siitä mitä ja miten siellä salilla teet.

Kunto kasvaa, ruokaa saa syödä niin paljon kun jaksaa, lihaksia tulee... hinputti. Kateellisia kaikki tyynni jotka väittävät, ettei voi kehittyä :D

Kaikki noista tukee toisiaan tiettyyn pisteeseen saakka, mutta siihen pisteeseen on sen verran pitkä matka, ettei meistä kynäniskoista kovin moni tule sitä saavuttamaan. Minä en ainakaan (ihan vielä tänä vuonna) ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elikkäs tälläinen kysymys heräsi:
Tuleeko treeniä liika jos käyn 1-2 kertaa viikossa salibadyä pelaamassa (2 joukkue joten treenit eivät aivan rankimmasta päästä) 3-4 kertaa salilla ja 1-2 kertaa viikossa veri vetää tatamille han moo doa tykittämään. Tykkään treenata kovaa silloin kun harjoituksissa / salilla olen eli väh. 80% harjoituksissa itsestäni otan irti... Eli voiko tämmöisestä treenaamisesta olla suurta haittaa lihaksien kasvulle joka on nyt se ykkös tavoite urheilun saralla... Kannattaisiko hankkia jtn palautus juomaa / tehdä itse ja juoda iltaisin vai mitenkä? Onko jollain kokemuksia useammasta lajista päällekkäin, joista yksi olisi tuo punttisali... Kaikki neuvot tervetulleita...:):david:

Ihte harrastan myös HanMooDota nyt jo kolmatta vuotta ja kun otin punttisalin vuoden alussa mukaan niin se aluksi pisti hieman heikoille, mutta hyvin se pyörii nyt ja varsinkin palautusjuoma on mukava lisä.
Pyöräilen myös joka arkipäivä päälle 10km ja harrastan aina epäsäännöllisesti muutakin liikuntaa, kun pitkään kävin jalkkista pelaamassa kerran viikossa.

Joo itelläki tulee tuota pyöräilyä väh. 10km päiväs koulumatkojen muodos monina päivinä sitten yli se 20km kun harkoidda kuljen myös pyörällä... Semmonen kysymys vielä heräsi että miten pitää/saa syödä enemmän kuin kuluttaa? Enemmän energiaa, hiilihydraatteja vai jtn hivenaineita kuin kuluttaa?;o Neuvokaa nyt tietämätöntä vielä vähän =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom