- Ikä
- 38
Tossa tuli just vedettyä tämmönen ateria:
120 g tummaa riisiä (420 kcal)
500 g Kananrintaa (530 kcal)
120 g ruisleipää (180 kcal)
about 5 dl Maitoa, ykköstä (100 kcal)
sit viel semmoset kuus kinkkuviipaletta leivän päälle.
Siitä tulis semmonen vähän päälle 1330 kcal,
protskua 113 g, hiilarit 145 g, rasvat 21 g
Tuli vaan mieleen, että jos vetää tän kokosen aterian ni onko siinä jo "liikaa" kaikkea, eli meneekö tost sit iso osa vyötärölle?
181 cm ja 83 kg kynis olen ja rengasta on hiukan mahassa, sen verran kuitenkin ettei sitä mahaa vaatteiden alta huomaa.(18 vuotta, ellei se tiedoissa ole?)
Olen tähdänny siihen, että 3000kcal päivässä tulis. Protskuja tulee yleensä
2.5 - 3 g painokiloa kohden. pp/hh/rr jako on ylensä semmoset 40%/40%/20%
eli rasvoja liian vähän(mahdollisimman paljon "hitaita" hiilihydraatteja)? Noita hyviä rasvoja ei tunnu saavan ikinä tarpeeks ja olenkin iltasin vetäny sitä oliivi/rypsiöljyä mut ei sitä ennen nukkumaan menoa 1 dl jaksa öljyä vetästä. Tarvis varmaan vetää päivälläkin muutama lusikallinen. Treenaan 3-jakosella ma/ke/pe ja pari kertaa viikossa nyrkkeilyharkat.
120 g tummaa riisiä (420 kcal)
500 g Kananrintaa (530 kcal)
120 g ruisleipää (180 kcal)
about 5 dl Maitoa, ykköstä (100 kcal)
sit viel semmoset kuus kinkkuviipaletta leivän päälle.
Siitä tulis semmonen vähän päälle 1330 kcal,
protskua 113 g, hiilarit 145 g, rasvat 21 g
Tuli vaan mieleen, että jos vetää tän kokosen aterian ni onko siinä jo "liikaa" kaikkea, eli meneekö tost sit iso osa vyötärölle?
181 cm ja 83 kg kynis olen ja rengasta on hiukan mahassa, sen verran kuitenkin ettei sitä mahaa vaatteiden alta huomaa.(18 vuotta, ellei se tiedoissa ole?)
Olen tähdänny siihen, että 3000kcal päivässä tulis. Protskuja tulee yleensä
2.5 - 3 g painokiloa kohden. pp/hh/rr jako on ylensä semmoset 40%/40%/20%
eli rasvoja liian vähän(mahdollisimman paljon "hitaita" hiilihydraatteja)? Noita hyviä rasvoja ei tunnu saavan ikinä tarpeeks ja olenkin iltasin vetäny sitä oliivi/rypsiöljyä mut ei sitä ennen nukkumaan menoa 1 dl jaksa öljyä vetästä. Tarvis varmaan vetää päivälläkin muutama lusikallinen. Treenaan 3-jakosella ma/ke/pe ja pari kertaa viikossa nyrkkeilyharkat.