Liikaa juomia yhdelle päivälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazonx
  • Aloitettu Aloitettu
Ennen ku joku alottaa "näit on miljoonia" niin olen niitä ihmisiä jotka eivät jaksa etsiä ja lukea 300 sivua läpi etsiäkseen omaa vastausta.

Anyway, takaisin otsikkoon. Eli tällainen yksinkertainen ja nopea kysymys.

Treenipäivinä juon aamulla töissä n. 9 paikkeilla proteiinisekoituksen, ennen treeniä joka on n. 5-6 aikoihin juon 30min ennen PWO juoman ja treenin jälkeen palkkarin ja illalla taas proteiinisekoituksen.
Nyt olen tosin ajatellut tilata massaa lisäävää juomaa ja sitä "kehotettiin" juomaan aterioiden välissä. Joten sitä joutuu melkeen koko ajan kiskomaan jotain naamaan. Voiko tämä olla haitallista? Voiko joitakin näitä sekoittaa keskenään?

Juomana ovat: Proteiini: Whey-80 baanaani ja suklaa
PWO: Mutant Mayhem
Palkkari: Recovery Pro

Kiitän

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näille yksinkertaisille kysymyksillekin on oma ketjunsa. Ei tarvitse edes etsiä, kun se on ravinto-osiossa stickynä aina näkyvillä.

Suosittelen lukemaan ravinto-osiosta ja faq:sta edes vähän perusteita. Se, miten paljon sinun tarvitsee ja kannattaa lisäravinteita käyttää riippuu niin monesta tekijästä että on mahdotonta antaa absoluuttista vastausta. Tähän voi toki vastata, että ei ole liikaa, mutta vastauksesta ei ole sulle mitään todellista hyötyä.

Ennen ku joku alottaa "näit on miljoonia" niin olen niitä ihmisiä jotka eivät jaksa etsiä ja lukea 300 sivua läpi etsiäkseen omaa vastausta.

Anyway, takaisin otsikkoon. Eli tällainen yksinkertainen ja nopea kysymys.

Treenipäivinä juon aamulla töissä n. 9 paikkeilla proteiinisekoituksen, ennen treeniä joka on n. 5-6 aikoihin juon 30min ennen PWO juoman ja treenin jälkeen palkkarin ja illalla taas proteiinisekoituksen.
Nyt olen tosin ajatellut tilata massaa lisäävää juomaa ja sitä "kehotettiin" juomaan aterioiden välissä. Joten sitä joutuu melkeen koko ajan kiskomaan jotain naamaan. Voiko tämä olla haitallista? Voiko joitakin näitä sekoittaa keskenään?

Juomana ovat: Proteiini: Whey-80 baanaani ja suklaa
PWO: Mutant Mayhem
Palkkari: Recovery Pro
Kiitän

Sekoittuvat oikein hyvin keskenään, eikun vaan kaikki sekaisin ja koko päivän litkut kerralla naamariin. :rock: Ja potkii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom