Ennen ku joku alottaa "näit on miljoonia" niin olen niitä ihmisiä jotka eivät jaksa etsiä ja lukea 300 sivua läpi etsiäkseen omaa vastausta.
Anyway, takaisin otsikkoon. Eli tällainen yksinkertainen ja nopea kysymys.
Treenipäivinä juon aamulla töissä n. 9 paikkeilla proteiinisekoituksen, ennen treeniä joka on n. 5-6 aikoihin juon 30min ennen PWO juoman ja treenin jälkeen palkkarin ja illalla taas proteiinisekoituksen.
Nyt olen tosin ajatellut tilata massaa lisäävää juomaa ja sitä "kehotettiin" juomaan aterioiden välissä. Joten sitä joutuu melkeen koko ajan kiskomaan jotain naamaan. Voiko tämä olla haitallista? Voiko joitakin näitä sekoittaa keskenään?
Juomana ovat: Proteiini: Whey-80 baanaani ja suklaa
PWO: Mutant Mayhem
Palkkari: Recovery Pro
Kiitän
Anyway, takaisin otsikkoon. Eli tällainen yksinkertainen ja nopea kysymys.
Treenipäivinä juon aamulla töissä n. 9 paikkeilla proteiinisekoituksen, ennen treeniä joka on n. 5-6 aikoihin juon 30min ennen PWO juoman ja treenin jälkeen palkkarin ja illalla taas proteiinisekoituksen.
Nyt olen tosin ajatellut tilata massaa lisäävää juomaa ja sitä "kehotettiin" juomaan aterioiden välissä. Joten sitä joutuu melkeen koko ajan kiskomaan jotain naamaan. Voiko tämä olla haitallista? Voiko joitakin näitä sekoittaa keskenään?
Juomana ovat: Proteiini: Whey-80 baanaani ja suklaa
PWO: Mutant Mayhem
Palkkari: Recovery Pro
Kiitän