Liika proteiini? Mitä se on, miten sen tarve lasketaan niiku oikeasti

Mikä on niiku liikaa proteiinii. Oon atm valmennukses ja mun protskut on 140-150g luokkaa ja painan 49kg. Hilarit on 250g-270g ja rasvat 60g hujakoil. Nopeuttaaks proteiini niiku aineenvaihduntaa vai mitä se tekee ja mikä on likaa. Netis on sattuu olee iha sikana kaiken maailman mielipiteit ja suosituksii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks 131g mun painoselle iha optimaaline?? 4x viikos salil ja 49.9kg
Turhan paljon jopa (ettei olisi valmentajan puolesta soppari jonkun lisäravinnemerkin kanssa? Vitsi vitsi) Painan itse 25kg enemmän mutta proteiinia tulee silti reippaasti vähemmän kuin 131g. Tuolla noin 50kg omapainolla voit hyvin pudottaa tuosta ainakin 50 grammaa täysin turvallisesti pois. Eli päivämääräksi jäisi n. 80g.

Mitään terveydellistä haittaahan tuosta 131g määrästä ei silti ole kuin vain ja ainoastaan lompakolle (+mahdolliset ilmavaivat)

Kannattaako sitä proteiinia niin alas pudottaa kun on noin vähän painoa ja tarkoitus ilmeisesti on lihasta ja painoa kasvattaa. Ruokaa koneeseen vaan ihan reilusti jos jotain kehitystä haluaa. Alle 50 kiloa on aika tosi vähän 19 vuotiaalle pojalle.

Kannattaako sitä proteiinia niin alas pudottaa kun on noin vähän painoa ja tarkoitus ilmeisesti on lihasta ja painoa kasvattaa. Ruokaa koneeseen vaan ihan reilusti jos jotain kehitystä haluaa. Alle 50 kiloa on aika tosi vähän 19 vuotiaalle pojalle.
Jep ja tämän takia nykyset määrät on siellä 140-150 tuntumassa . Rasvat 50-60g ja hiilaril 280 grammaa. Näillä mennää nyt jonkiaikaa ja nostellaa hiilareist, jos ei lähe nousuu

Joku 80g (+-10g)/proteiinia päivässä määrähän voi kuulostaa korvaan vähältä, mutta ottaen huomioon että kyseessä on 50kg painava henkilö niin se on varsin passeli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom